Info om Säljare/Köpare

Sälj dina trimdelar

Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast

ToTTeN

Post by ToTTeN »

E30tic 5/5

Köpte en m20 startmotor och IX tryckplatta

Startmotorn var upp putsad och blev glatt överaskad.
Tryckplattan var som den förtjänade

Han ringde till och med och sa att frakten blev lite dyrare än beraäknat.

Dock slarvade bussgods bort paketet så tog lite lång tid men hade inte brottom med prylarna som tur var.
Tobias Olofsson
0703101373
Dj_totten@hotmail.com
Mickeeey

Post by Mickeeey »

Nisse Järnet 5/5

Säljare: Nisse Järnet / Hans kompis
Köpare: Jag
Hur gick det. Det har gått fint. Dock fick jag varan innan ett konto nr att sätta in pengar på. Hehe :) Spelar inte mig så stor roll men vart en aning förvånad. Men varan kom snabbt och utan några som helst problem.
Kanonbra!

Mvh =)
ricze

Post by ricze »

Säljare: Roffa

Jag satte in pengar på kontot och fick grejerna fortare än kvickt! Precis som det ska vara! Tack för en smidig affär.

betyg: 5/5
Roffa

Post by Roffa »

ricze wrote:Säljare: Roffa

Jag satte in pengar på kontot och fick grejerna fortare än kvickt! Precis som det ska vara! Tack för en smidig affär.

Smidig och snabb affär, funkade klockrent. =)

5/5

//Roffa
JimmyA

Post by JimmyA »

Säljare:

E30tic: 5/5 klockren affär han la ut en annons och jag skrev PM att jag ville köpa prylen. han tog bort annonsen på en gång. jag förde över pengar å han la det på posten dagen efter. skicket överensstämde med annonsen

jeenz 5/5 jag förde över pengar till han med överenskommelse att han skulle skicka dom efter en vecka. blev lite strul på posten tyvärr men han ringde genast upp och förklarade läget. jag skulle stå för frakten men han tog på sig det efter missödet. så sköter man affärer minnsan!

suddis säger bara helvete att jag inte lusläste denna tråd innan jag satte över pengar på hans konto!!!!!! det handlar bara om några hundralappar men det gäller ett kamremsdrev för vevaxeln och utan den blir det inget bygga motor i helgen som det var tänkt. ska inte spy galla över han förrän på måndag men det borde varit framme hos mig idag då han skickade i tisdags. men efter att ha läst hans kritik i tråden förväntar jag mig det värsta.

Snälla ni som har hand om forumet kan man inte göra som fmcs så betygen hamnar i profilen på användarna? jobbigt att söka igenom 40s men namn
:evil:
När en bil är så jävla slö att den får ha regplåtar är den helt ointressant!
Brox

Post by Brox »

KRILLIAN

Utmärkt service och blixtsnabb leverans med kanske det bäst förpackade paket bussgods haft någonsin? :wink:

+1
Kristian Brozinic

________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
Krillian

Post by Krillian »

Brox wrote:KRILLIAN

Utmärkt service och blixtsnabb leverans med kanske det bäst förpackade paket bussgods haft någonsin? :wink:

+1

Får bli näst bästa. har faktiskt skickat en volvo topp där de tog en kvart innan han fick upp den haha.

Brox var precis som en köpare skall vara. Hoppas de ev blir fler affärer med dig.

:wink:
Kristian Svendsen

Tel: 0735008489

BMW 740i/6 -96
Volvo 855 R -97
Dahlstrom

Post by Dahlstrom »

Köpte några bromsok av honom. Betalade in pengar i förskott innan oken ens blivit avskruvade. 1 vecka senare fanns de på bussgods här i stan
Hur bra som helst

5/5 :)
Mathias Dahlström, 076-57 29 735

e21 323 -79 Räserbil
e12 525 -77 Finbil
e46 330xi turbo, 725hk
Roffa

Post by Roffa »

Dahlstrom wrote:Säljare: Roffa
Köpte några bromsok av honom. Betalade in pengar i förskott innan oken ens blivit avskruvade. 1 vecka senare fanns de på bussgods här i stan
Hur bra som helst

5/5 :)

Köpare: Dahlström
Säljare: Jag

Som Dahlström skriver fick jag pengarna i förskott, tog några dagar innan dom vart skickade då jag var sjuk. Mycket smidig affär!

5/5
Hansa

Post by Hansa »

Säljare : insane
Köpare : Jag

Var lite skeptisk till förskottsbetalningen men tog mig mod till att lita på insane så jag förde över pengarna till hans konto, skickade mina adressuppgifter i PM samt i ett SMS, dagen efter skickade han varan och jag fick den igår!

5/5
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
robbz

Post by robbz »

säljare: jag
köpare: vectramicke

micke köpte en verdi torrsumpspump samt en oljetank.
-trots att beloppet vart 5-siffrigt så förskottsbetalade han från åland, dvs utlandsbetalning. skönt att folk kan lita så pass mycket på en!

tack för en klockren affär micke!
/mvh
-Hell was full, so i came back-
876hk / 948Nm på hjulen vid 2.2bar
spons: http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.pbz.se/" onclick="window.open(this.href);return false; - CPE Österbybruk - http://www.adolfssons-motor.se/Indexplast.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.acm-ab.se" onclick="window.open(this.href);return false;
sponsorer sökes!
0733-227033
JohanE

Post by JohanE »

Alltid lika trevligt att handla av Bumper.
Det har alltid gått snabbt och smärtfritt hos honom.
Bara plus.

En femma så klart. :)
///BMW - Was sonst!
M3, M3-replika, 325i, 320iT

Image
GraveDigger

Post by GraveDigger »

Säljare: Pizza

5av5 möjliga toppen :lol:
Bmw 320 E30 -84 Goes M50 Operation
http://www.garaget.org/?car=143419
Stålåke

Post by Stålåke »

Köpare: jag

5 av 5

kom överens om pris på via pm, satte in pengarna på kvällen, dagen efter vart packetet på väg.
Med min tur skulle folk sluta dö om jag köpte en kyrkogård.
Roffa

Post by Roffa »

Stålåke wrote:Säljare: Roffa

5 av 5

kom överens om pris på via pm, satte in pengarna på kvällen, dagen efter vart packetet på väg.

5/5 Snabb och smidig affär! Tummen upp!
Wandoor

Post by Wandoor »

Säljare: Jeenz

5 av 5

Han såg min köpes annons, hörde av sej och något pm senare var det klart. mycket smidig att ha o göra med!
Fredriktak

Post by Fredriktak »

Köpare: Krillian
Säljare: Jag

5/5, tålmodig kille. Skulle skicka den men det drog ut på tiden. Men när han fick kolinummret satte han in pengar,
snabbt och smidigt sånär på att jag fick tummen ur att sticka till posten, som förövrigt va BILLIGARE än bussgods!

Jag tar aldrig betalt i förskott, försen jag vet att jag kan skicka sakerna omgående.
BMW 318iS 16v -90
Golf GTi Turbo -87 310hk @ 1.4bar Säljes! Smidd maskin.
Post Reply