Ximon - E30 S38 DRAG - 7.94 sek @ 285 km/h
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
xelerator: Grym förklaring! Precis sådär skall det vara. Klockren teori, med motivering som integrerar den i praktiken. Tack!
Ang. kolvarna osv är de inte helt fel att bara plocka fram dem ibland och fingra lite
Tackar Aleex!
Ja, du worre. Det står ju still då det inte finns nog många tokiga dårar från urskogen i garaget
Ang. kolvarna osv är de inte helt fel att bara plocka fram dem ibland och fingra lite
Tackar Aleex!
Ja, du worre. Det står ju still då det inte finns nog många tokiga dårar från urskogen i garaget
Det är bra fart i dessa grottmänniskor. Trots att man själv inte är närvarande hela tiden har worre och flp vart till garaget och måttat ut lite hjulhus osv.
Om jag har varit en snäll pojke ikväll kommer nog kanske bröderna brus ner i morgon och tar på sig blåställen
Då kommer det ju börja se ut som en bil igen. Vi hörs i morgon tokar
Om jag har varit en snäll pojke ikväll kommer nog kanske bröderna brus ner i morgon och tar på sig blåställen
Då kommer det ju börja se ut som en bil igen. Vi hörs i morgon tokar
Vi gav uppp ikväll efter att vi gjort nästan halva sidan av bagage/hjulhus osv.
Det vankas smörgåstårta i morgon, så vi hade inte så högt tempo idag. Inte värt att bli klar för då hade vi ju missat goo maten
Det ser riktigt bra ut. Det är ett rent nöje att se en plåtslagare jobba!
Tack för hjälpen ikväll grappar
Det vankas smörgåstårta i morgon, så vi hade inte så högt tempo idag. Inte värt att bli klar för då hade vi ju missat goo maten
Det ser riktigt bra ut. Det är ett rent nöje att se en plåtslagare jobba!
Tack för hjälpen ikväll grappar
blir nog fint imorn kanske tillochmed blir klart, om det inte vankas oxfile eller någonting på tisdag hahaha. vi hann ju göra om några vänder på tias bil också.
MVH Micke
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
flp wrote:blir nog fint imorn kanske tillochmed blir klart, om det inte vankas oxfile eller någonting på tisdag hahaha. vi hann ju göra om några vänder på tias bil också.
MVH Micke
Jag hoppas då på det.
Tiaz dag kunde ju vart en aning bättre Men han lär ju inte göra om samma fel igen nu när han vet hur jobbigt det är.
Jag åker ut till garaget i morgon och tar itu med min arbetsorder jag fick av worre, så kommer ni väl direkt efter jobbet? Vi kan ju styra upp käk i stan om ni slår en signal innan ni far från ödemarkerna
Ikväll rullade det på riktigt bra, trots lite oväntade besök.
Worre och Micke (flp) pep ner från Piteå även idag med plats för mycket ost som resultat.
Worre har dock stora problem med att bygga in sig själv
Resultatet blev dock inte fy skam, tvärtom helt okej enligt mig. Det finns plats med rediga ostar i alla fall
Det är dock inte helt klart ännu, men lite finlir nån annan dag framöver ska väl inte skada.
Worre såg inte heller allt för missnöjd ut när han äntligen fick åka hem.
Det var allt för den här gången. Nu väntar en hel del fin-lir, och fix innan insidan kan lackas.
Hej Hopp
Worre och Micke (flp) pep ner från Piteå även idag med plats för mycket ost som resultat.
Worre har dock stora problem med att bygga in sig själv
Resultatet blev dock inte fy skam, tvärtom helt okej enligt mig. Det finns plats med rediga ostar i alla fall
Det är dock inte helt klart ännu, men lite finlir nån annan dag framöver ska väl inte skada.
Worre såg inte heller allt för missnöjd ut när han äntligen fick åka hem.
Det var allt för den här gången. Nu väntar en hel del fin-lir, och fix innan insidan kan lackas.
Hej Hopp
- Micke johansson
- Mattias Sandgren