Dawe_A wrote:fick det inte plats nedåt efter turbon? Visseligen är ju detta innan IC, men grenröret lär ju hetta upp en bra bit av tryckrören ordentligt .
Ser jäkla fint ut för övrigt
Tack ,jo då det gick o få plats men ville inte ha tryckrören under bilen, jag ska antingen klä det med avgasbandage elr en värmesocka. så jag hoppas detta ska funka
så här körde ppf på bengts m3a men då va de nog inte så nära grenröret.
okej, ja det visar ju sig senare vad du har för insugstemp
För mig går det långsamt, ska åka och hämta min bil i sthlm nu i helgen (skulle hämtat den för 2 veckor sedan men far som har BE kort har inte haft tid). Så nu åker jag själv istället..
Sen har jag fått ett skevt m30 hjul så jag har letat som en dåre efter ett nytt & har nu äntligen fått tag på ett..
ANNARS, går det väl framåt =)
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Dawe_A wrote:okej, ja det visar ju sig senare vad du har för insugstemp
För mig går det långsamt, ska åka och hämta min bil i sthlm nu i helgen (skulle hämtat den för 2 veckor sedan men far som har BE kort har inte haft tid). Så nu åker jag själv istället..
Sen har jag fått ett skevt m30 hjul så jag har letat som en dåre efter ett nytt & har nu äntligen fått tag på ett..
Pimplaren wrote:Lär aldrig gå att få igenom den med turbo grejerna på?
Eller ska du bygga de fetaste "skyddsplåtarna" i världen?:)
hehe en fördel är att det är ganska gott om dom under z3an så när allt kommer på syns inget polarens m3a e bes 3 år i rad me turbo utan nån som helst kåpa under..
jag skickar tjejen när de e dags o bes
Pimplaren wrote:Lär aldrig gå att få igenom den med turbo grejerna på?
Eller ska du bygga de fetaste "skyddsplåtarna" i världen?:)
hehe en fördel är att det är ganska gott om dom under z3an så när allt kommer på syns inget polarens m3a e bes 3 år i rad me turbo utan nån som helst kåpa under..
jag skickar tjejen när de e dags o bes
Ookok! dåså:) hoppas det går bra.
Tänkte bara.. katten lär sätta stopp som en blodpropp i skallen på en gammal jävel