jo, de är den rackarn jag håller på med, men den är snart färdig.. eller klar för helsvets.. Min far kom och räddade mig och mitt förstånd i sista minuten.. Så han å jag har pusslat ihop de rätt bra nu tror vi..
Men de är en bra bit kvar..
wuffee wrote:jo, de är den rackarn jag håller på med, men den är snart färdig.. eller klar för helsvets.. Min far kom och räddade mig och mitt förstånd i sista minuten.. Så han å jag har pusslat ihop de rätt bra nu tror vi.. Men de är en bra bit kvar..
Hehe, ja visst har jag de.. eller inte!
Har ju sagt åt dej å köpa ett färdigt Ylf.. fitta Eller också bygger du ett eget
You're a sexbomb love machine, 69 shots o'gasoline
Hur tusan ska jag göra med w-gate anslutningen? kan jag göra ett 50mm hål i mitten av kollektorn eller hur tusan ska jag gå till väga?
Jag vet att de är migat och att de inte är alls i närheten lika snyggt som tig. Måhända att jag har en tig men besitter inte kunskap nog för att utföra ett grenrörsbygge med den. Så då vet ni det.. Men de ska blästras in och utvändigt å sen avgasbandagas så svetsarna syns inte ändå
Ja, de är trångt vill jag lova.. Men jag har mätt och fixat å svurit osv osv men de går i utan att kapa något..
Har du något förslag på w-gate anslutning?
Du kanske får ta o använda dig av en hålsåg o ta upp ett hål i "botten" på kollektorn, ser ju ut som de är endast där de får plats! Sen måste ja säga att första bilderna gjorde att man fick STOOOORA frågetecken på hur de skulle få plats, men de fick ju de! Grattis!
Ja, tro mig, de är bara i botten de får plats.. Men kan man ta en hålsåg å göra ett hål i mitten eller ska man göra på något vis försöka göra 1 hål på var sida av kollektorn så de senare samlas ihop till en?
Ja, men de tog mig 6 timmar att bara punkta dit rören till kollektorn, men till slut fick de ju plats
wuffee wrote:Ja, tro mig, de är bara i botten de får plats.. Men kan man ta en hålsåg å göra ett hål i mitten eller ska man göra på något vis försöka göra 1 hål på var sida av kollektorn så de senare samlas ihop till en?
Ja, men de tog mig 6 timmar att bara punkta dit rören till kollektorn, men till slut fick de ju plats
Ta en hålsåg o gör ett hål i botten, sen röret ut därifrån får du ju smida till så att de kommer så tight mot hålet som möjligt, så du slipper svetsa så galet mycket!