pampers_38 wrote:Herrejävlar ni ligger ljusår före mig Kommer aldrig hinna ifatt
Nu går det undan, fick sånt jävla sug efter att jag åkte lite med RonnieAVR i helgen i hans touring sen med vädret som varit senaste dagarna blir man ju inte mindre kör sugen.
Efter en helvetes dag med strul hela dagen när det gäller jobb så han jag iaf med att mellan 2 jobb va ute i garaget en sväng och slita och svära en hel del.
Motor med v-låda osv på plats skruvade även dit kardan imorgon byggs motorfästen.
Efter att ha gått på Bilsport mässan i helgen så tröttnade jag på alla VOLVORÄÄÄGERS så fixade en väldigt proper och snygg t-shirt för att sticka dom lite i ögonen med.
COPYRIGHT ALL RIGHTS RESERVED FERNIS PRODUCTIONS HOHO
OJ råkade glömma klicka skicka på denna post imorse så den kommer NU!
Sådär dags för en liten update igen då, förra helgen gick helt bort då jag och en massa andra var på Elmia bl.a Hulta, jimpa, och massa från Norrortracing vilket var riktigt roligt
Sedan i veckan fick jag hjälp av erikjakan att line:a in motor osv för att sedan bygga motorfästen och v-låds balk, gjorde även en jigg till grenrör så TTR Jompa började svetsa ihop det igår vi kör på liknande som förra året med 328 grenrör som grund, låter bilderna tala för sig själv:
Sådär idag har jag varit i garaget 14 timmar totalt kom precis hem, även RonnieAVR och patrik var med hela dagen och även besök från en Team TWR och massa annat trevligt folk, valborg i garaget kan vara trevligt det också vart grillning x2 och en jävla massa mek nu jävlar börjar det hända grejer känner att det börjar närma sig, låter som vanligt bilderna tala för sig själv Autronic i handsfacket
Ronnie åkte lyx mojaffa dagen i ära, fint skare va
Ronnie pimpade sina lampor i baklysena genom att spraya dom med röd färg blev väldigt RÖTT.
Grillning nr #1 Entrocote, potatissallad, tsatsiki, haloumi eller hur fan det stavas trivsamt iaf! Gasolbrännare is the SHIT
Turbo, kylare, ic, lite tryckrör på plats.
Ny ratt hittades i garaget också.
Flyttade ner stödlagret för att få lite bättre vinkel på kardanen.
Den fronten vi hade tänkt ha går ej få dit med ic på plats osv så får bli den gamla lite modifierad ska lacka den röd också.
Grillning nr #2
Sen slutade det med att jag och Ronnie åkte förbi hos TTR Jompa och hämtade lite rör delar så vi kunde punkta ihop hela grenröret så det är färdigt Jompa ska bara rocka loss med TIG:en så är det klart han har även styrt till en 60mm WG så det är på g är nog färdigt vilket dag som helst.