Säljare: Fredriktak
Köpare: Jag
Köpte, som Fredrik skrev ovan, en massa delar av honom och affären gick väldigt smidigt. Han fixade fram sin kontonummer i IBAN-format så jag kunde göra en utlandsbetalning och han sände iväg grejerna bra inpackat, i filt och allt
Drog ju ut lite på tiden men ja hade ju inte bråttom heller att få grejerna. Å som en liten kompensation så grundade han även en bakspoiler (som var med i paketet) på hans jobb!
Såna här vill man göra affär med! Kanon kille!
5/5!
Gjorde en bytes affär med Wandoor här på forumet. Bytte en Garrett GT45 turbo + pengar mot en Vortech V2 centrifugalkompressor, distansplatta och vevaxeldrev. Förskotterade pengarna in på hans konto och sände iväg turbon. Han sände iväg kompressorn och jag fick den efter några dagar. Allt gick fint om man bortser från att han packat alltför slarvigt (allt bara rakt ner i en låda utan papper) för att bussgods inte skulle lyckas med att göra en liten bula i kompressordrevet. Ska fixa till det med en träbit och en hammare men det hade man ju sluppit om han orkat sätta ner 5min på att packa bra. Överlag så var det nog en smidig bytesaffär!
3/5
5/5
Köpte S38 spjällhus med trattar och plenumkammare av honom för ett tag sen. Förskotterade pengarna och han packade grejerna bra och allt kom fram helt och fint och i det skick som de bilder han tagit berättade om samt så som han sagt.
5/5