Info om Säljare/Köpare

Sälj dina trimdelar

Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast

Christian.N

Post by Christian.N »

Säljare: Fekzen

Köpare: Jag

Beställde ett chip av honom. Han skickade det innan jag hann sätta in pengar åt honom! Bara att se om bilen startar med chippet, bör gå fin fint!

5/5

Säljare: Bruzze

Köpte 2st emblem av honom, satte in pengar i förskott. Grejerna låg i postlådan nån dag senare.

5/5
Enköping, 073-3104393
Christian.N

Post by Christian.N »

Kanske inte riktigt hör hemma här men ändå.

Säljare: http://www.thomassons.nu/ (bilskrot)

Köpte en motor av dom. Pratade med dom i tisdagseftermiddag (9 juni), fick beställningsnummer och förde över pengar. Dom plockade ur motorn i onsdags (10 juni)

Ringde från posten idag (12 juni) vid lunch och sa att dom hade en pall med motor på. Skickat från Norrköping till Enköping.

Det är snabba bud! Sen 700kr i frakt för en M60B40 på pall är inte illa.

Ger det 5/5 så länge då jag inte har satt i motorn än. Om inget annat skrivs här så gick resten smärtfritt.
Enköping, 073-3104393
danneeee

Post by danneeee »

Säljare: jag

Köpare: mickee30

köpte en lmm av mig, skickade före ja fått pengarna på kontot eftersom ja skulle åka bort och fortfarande inte fått några pengar.

0/5

fick pengarna tillslut ialf.
Last edited by danneeee on 10 Jul 2009, 10:55, edited 1 time in total.
Fredriktak

Post by Fredriktak »

danneeee wrote:Säljare: jag

köpte en lmm av mig, skickade före ja fått pengarna på kontot eftersom ja skulle åka bort och fortfarande inte fått några pengar.

0/5

Den han säljer nu?

Hur som helst, detta va skönt att lösa! Va nära på att föra över pengar till han för en VEV. tur jag inte gjorde det. Och efter läst detta tror jag att jag avstår.
BMW 318iS 16v -90
Golf GTi Turbo -87 310hk @ 1.4bar Säljes! Smidd maskin.
danneeee

Post by danneeee »

Fredriktak wrote:

0/5

Den han säljer nu?

Hur som helst, detta va skönt att lösa! Va nära på att föra över pengar till han för en VEV. tur jag inte gjorde det. Och efter läst detta tror jag att jag avstår.

japp den han har sålt nu.

kanske löser sig nu, han har satt över lite av pengarna för att testa och de funkade ju nu konstigt att de inte gjort de nångång tidigare när han skulle sätta över pengar.
Har tagit 3 veckor eller nått sånt nu.
Fredriktak

Post by Fredriktak »

danneeee wrote:
Fredriktak wrote:

0/5

Den han säljer nu?

japp den han har sålt nu.

kanske löser sig nu, han har satt över lite av pengarna för att testa och de funkade ju nu konstigt att de inte gjort de nångång tidigare när han skulle sätta över pengar.
Har tagit 3 veckor eller nått sånt nu.

Hoppas det löser sig, dock avstår jag att köpa dieselveven. inte värt att strula..
BMW 318iS 16v -90
Golf GTi Turbo -87 310hk @ 1.4bar Säljes! Smidd maskin.
mickee30

Post by mickee30 »

0/5

Jag har skickat sammanlagt 800 kr till dig för den där Lmm nu!

Skicka över 100 kr för o se om du fick in dom denna gång med exakt samma konto nr som innan och min bank säger öven dom att pengarna är skickade.

Men visst har du inte fått dom så har du inte då är de någon annan som är väldigt glad just nu!

Ska skicka dom resterande av dessa 250 kr så snart ja är hemma igen så har ja betalat 1050 för en 535Lmm

Ja kan inget annat göra än de ja gjort har betalat dig de du ska ha med de konto nr du angav bara fruktansvärt konstigt att dom bara "Försvinner"
Last edited by mickee30 on 18 Jun 2009, 15:43, edited 1 time in total.
m20b25 strokas till 2,7 liters med hx40
danneeee

Post by danneeee »

ja skicka över resten av pengarna för nu verkar de ju funka.

Sen kan du ju skicka konto utdrag som visar alla dina andra överföringar för dom syns inte på mitt konto ialf.

mickee30 wrote:

0/5

Jag har skickat sammanlagt 800 kr till dig för den där Lmm nu!

Skicka över 100 kr för o se om du fick in dom denna gång med exakt samma konto nr som innan och min bank säger öven dom att pengarna är skickade.

Men visst har du inte fått dom så har du inte då är de någon annan som är väldigt glad just nu!

Ska skicka dom resterande av dessa 250 kr så snart ja är hemma igen så har ja betalat 1050 för en 535Lmm

Ja kan inget annat göra än de ja gjort har betalat dig de du ska ha med de konto nr du angav bara fruktansvärt att dom bara "Försvinner"
Rsjerry

Post by Rsjerry »

Säljare: Jag
Köpare: Pelko

Inga konstigheter, jag skickade iväg prylen och begärde pengar när jag visste vad frakten gick på! Pengar på kontot dagen efter!

5/5
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
fazerfreak

Post by fazerfreak »

Säljare: Fekzen
Köpare: neg

Bestilte chip til 318i, rask levering, god support

5/5
:D
mvh

Tommy
-----------------
Audi A6 2.5TDIQ
E36 M40B18 turbo
http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=114470
Jag Heter Jimmy

Post by Jag Heter Jimmy »

Säljare: mickee30

5/5

Köpte ramlager av micke betalade i förskott gick kanon fick lagrena innom kort =) sen att de va fel lager jag köpte Är ju en annan femma Shit happens :D
J.Åkerman
Jimmy_608@hotmail.com

Bmw E30 - M20B27 Turbo
Toyota Ke70 - M50B25 Turbo
nicke.t

Post by nicke.t »

köpare nicke.t
säljare piddan
fick kolli nr sen satte ja in smet på konto.
hämta paket ida å de va helt ok. 5/5 points
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
cjagenmark

Post by cjagenmark »

Säljare: RoDe

Köpte spridare, förde över pengarna fick dom enligt överrenskommelse,
Rekomenderas starkt 5/5
// Christoffer Jägenmark
E28 M50B28 Turbo
0768395017
http://www.garaget.org/?car=297425" onclick="window.open(this.href);return false;
BRUZZE

Post by BRUZZE »

säljare-bäckis
köpare bruzze

batalade till konto å fick grejerna typ samma dag som ja batalat.

5 av 5 :D
Nox

Post by Nox »

Säljare: Christian.N

Jag har köpt massa grejjer av honom, han har köpt lite saker av mig.
Allting har gått extremt smidigt. Just nu väntas dock betalning för en "leverans" :) Men avståndet har en påverkan, får ju inte direkt skicka kemikalier på posten.

5/5

Säljare: Birro

Köpte Inredning av honom. Bara blev så igentligen.
Jag är nöjd med affären. Dock passa ju inte allt för jag tänkte inte på att det var sån skillnad mellan 4dr och 2dr, men det är mitt problem.

5/5
Edde

Post by Edde »

Säljare: Mickee30

Köpte o-ringat block, dieselvev, och kolvar, stakar, gick kanon, hämtade block och vev hos motorrenoveraren på direkten, fick även utforska linköping, och fick en kabelpiska på köpet ;), så 5/5

Säljare: fredrik_325

Köpte tryckplatta och sinter av honom, grejerna såg helt oanvända ut, och var ordentligt inslaget, väldigt nöjd 5/5

Säljare: Highburg

Köpte Arp-bult av Highburg, gick väl inte helt smärtfritt då jag glömde bort att jag skulle köpa bultarna av honom, och fick ett lite små-argt sms två veckor senare, förde över pengarna på direkten och bultarna kom med posten samma vecka och var i kanonskick, bortsett från mitt korta minne så gick det kalas 5/5
Post Reply