Info om Säljare/Köpare
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
- Lindgrennkpg
Säljare : Jag
Köpare : Fredriktak
Vi kom först överens om att jag skulle få pengarna insatta på kontot när jag hade bildbevis/kolli-id på att det var skickat. Men fick förtroendet och fick pengarna igår och skickade iväg paketet idag (Skulle skickat det igår om jag inte hade glömt korthållaren me körkort,bankomatkort osv i lastbilen)
Betyg : 5/5
Köpare : Fredriktak
Vi kom först överens om att jag skulle få pengarna insatta på kontot när jag hade bildbevis/kolli-id på att det var skickat. Men fick förtroendet och fick pengarna igår och skickade iväg paketet idag (Skulle skickat det igår om jag inte hade glömt korthållaren me körkort,bankomatkort osv i lastbilen)
Betyg : 5/5
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
- Grooverhound
- skarvsladden
Säljare: Lennstrom
Jag har väntat sedan mars på grejor som han skulle skicka enligt överenskommelse.
Svarar inte på PM.
Dålig stil
Betyg 0/5
Jag har väntat sedan mars på grejor som han skulle skicka enligt överenskommelse.
Svarar inte på PM.
Dålig stil
Betyg 0/5
Last edited by skarvsladden on 15 May 2009, 06:26, edited 1 time in total.
- skarvsladden
-
Man skall væll i alla fall svara på pm och tala om att man fått høgre bud.
Jag tycker det låter som personer som førsøker blåsa honnom kænner sjælv igen det från en typ som heter Stefan Eriksson som bor i Væster haninge blev blåst på shortshift kitt samt att væxellåds jæveln var låst som jag køpte.
Nej det skall till hårda tag då ær det bara.
Jag tycker det låter som personer som førsøker blåsa honnom kænner sjælv igen det från en typ som heter Stefan Eriksson som bor i Væster haninge blev blåst på shortshift kitt samt att væxellåds jæveln var låst som jag køpte.
Nej det skall till hårda tag då ær det bara.
Hellre dö änn fega.
Köpare : Jag (PegiPax)
Säljare : TrasaN
Var till svergie idag enligt en överens-kommelse att byta en drös inrednings saker till e30 mot ett komplett M20B25 block i bra skick.
Plockade av tråget o to bort nåra lager o kolla o allt ser helt normalt ut
Tack för en väldigt bra affär
5/5, allt gick smidigt o bra även fast jag måsta åka ända till swe från Åland =)
Säljare : TrasaN
Var till svergie idag enligt en överens-kommelse att byta en drös inrednings saker till e30 mot ett komplett M20B25 block i bra skick.
Plockade av tråget o to bort nåra lager o kolla o allt ser helt normalt ut
Tack för en väldigt bra affär
5/5, allt gick smidigt o bra även fast jag måsta åka ända till swe från Åland =)
Robin Eriksson
Tel: 0408521754
Tel: 0408521754
Säljare markus
Köpare jag
3/3
Köpte en motor av han med tillhörande grejer och de visade sig att veven va totalskrot så ringde han å vi kom överens om att ja kunde lämna tebaka motorn å få pengar.
Sen köpte ja ny bil å behövde en topp så tog kontakt med honom igen och köpte topp o lite andra grejer. Allt går bra och han är trevlig.
Men va ju och hämtade grejerna.
En av de bästa säljarna ja har hatt å göra med iaf. Tummen upp
Säljare jag
Köpare hazze2
Köpte 320stakar av mig å han kom hit å de gick fint. Allmänt trevlig
3/3
Köpare jag
3/3
Köpte en motor av han med tillhörande grejer och de visade sig att veven va totalskrot så ringde han å vi kom överens om att ja kunde lämna tebaka motorn å få pengar.
Sen köpte ja ny bil å behövde en topp så tog kontakt med honom igen och köpte topp o lite andra grejer. Allt går bra och han är trevlig.
Men va ju och hämtade grejerna.
En av de bästa säljarna ja har hatt å göra med iaf. Tummen upp
Säljare jag
Köpare hazze2
Köpte 320stakar av mig å han kom hit å de gick fint. Allmänt trevlig
3/3
E30 325 Projekt. Ska riktas
Bmw e30 327. Ska trimmas
Bmw e30 327. Ska trimmas
- Christian.N