Lägg upp info om ditt projekt.
Moderators: purepfcom , Pimplaren , Storås , Bmwandreas , Nisse Järnet , pelko , Bäckis
cerveza
Posts: 1763 Joined: 22 Mar 2006, 22:46
Location: Åstorp
Post
by cerveza » 29 Apr 2013, 21:46
Ripper wrote: Provkörde dem?=)
Japp. Jag fick dödsångest!! Fan värre än att ligga med ens flickvän FFS!!
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
Ripper
Posts: 1196 Joined: 25 Nov 2005, 21:50
Post
by Ripper » 29 Apr 2013, 22:02
cerveza wrote: Ripper wrote: Provkörde dem?=)
Japp. Jag fick dödsångest!! Fan värre än att ligga med ens flickvän FFS!!
En bild på minen hade varit oslagbart hehe
Lardi
Posts: 36 Joined: 29 Apr 2013, 20:25
Location: Eskilstuna
Post
by Lardi » 29 Apr 2013, 23:05
Suttit å sträckläst skiten och kan säga att du är tammefan inte vettig i hövve. Men du gjorde fan min kväll! Helt underbar tråd! Som grädde på moset va posten om pizzabudet å flygande kontrollen i slutet helt suvve.. Keep up!
Dennis Gustavsson
Snickare
Eskilstuna
0709-676107
Brukis: Audi A4 avant 2.0tsfi quattro -07 steg 1 (265hk)
Leksak: Bmw e30 coupe -87 (projekt m20b25 turbo)
http://www.garaget.org/Lardi " onclick="window.open(this.href);return false;
cerveza
Posts: 1763 Joined: 22 Mar 2006, 22:46
Location: Åstorp
Post
by cerveza » 30 Apr 2013, 13:07
Nu är äcklet både skattad, försäkrad och registerhållningsavgiften betald. DEN ÄR LAGLIG!!!!
Nästan iaf
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
Magnaten
Posts: 1985 Joined: 03 Dec 2005, 22:13
Post
by Magnaten » 30 Apr 2013, 13:10
cerveza wrote: Nu är äcklet både skattad, försäkrad och registerhållningsavgiften betald. DEN ÄR LAGLIG!!!!
Nästan iaf Gått å blivit kristen? Säkert lagt av med otukt också.
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
cerveza
Posts: 1763 Joined: 22 Mar 2006, 22:46
Location: Åstorp
Post
by cerveza » 30 Apr 2013, 13:14
Muslim om jag får be! Det är tydligen modernt + kan man ligga med sin syrra utan att skämmas!
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
Magnaten
Posts: 1985 Joined: 03 Dec 2005, 22:13
Post
by Magnaten » 30 Apr 2013, 13:20
cerveza wrote: Muslim om jag får be! Det är tydligen modernt + kan man ligga med sin syrra utan att skämmas!
Hon e min
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
cerveza
Posts: 1763 Joined: 22 Mar 2006, 22:46
Location: Åstorp
Post
by cerveza » 30 Apr 2013, 16:00
FAAKK DE POLIS!
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
Wiell
Posts: 340 Joined: 07 May 2010, 20:33
Location: Hok utanför jkpg
Post
by Wiell » 30 Apr 2013, 17:18
Magnaten wrote: cerveza wrote: Muslim om jag får be! Det är tydligen modernt + kan man ligga med sin syrra utan att skämmas!
Hon e min
Alltså cervezas syrra, är hon något speciellt?
Magnaten
Posts: 1985 Joined: 03 Dec 2005, 22:13
Post
by Magnaten » 30 Apr 2013, 17:49
Wiell wrote: Magnaten wrote: cerveza wrote: Muslim om jag får be! Det är tydligen modernt + kan man ligga med sin syrra utan att skämmas!
Hon e min
Alltså cervezas syrra, är hon något speciellt?
skojar inte? den bruden är nåt i hästväg kan jag säja.
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
cerveza
Posts: 1763 Joined: 22 Mar 2006, 22:46
Location: Åstorp
Post
by cerveza » 30 Apr 2013, 22:58
Pangar bra i kolvarna
http://m.facebook.com/video_redirect/?s ... tif_t=like " onclick="window.open(this.href);return false;
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
Pimplaren
Posts: 4456 Joined: 20 Nov 2005, 14:59
Location: Stockholm
Post
by Pimplaren » 30 Apr 2013, 23:31
3växlat, mhmm intressant
cerveza
Posts: 1763 Joined: 22 Mar 2006, 22:46
Location: Åstorp
Post
by cerveza » 01 May 2013, 00:29
Pimplaren wrote: 3växlat, mhmm intressant
Vi får se oliver starta i trean och dra i fyran i äcklets kaross och chassi. M5 chassit är ju ingen konst att ratta, det kan ju varenda stockholmare
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
dre racing@
Posts: 726 Joined: 18 Sep 2008, 16:43
Location: Flisa, Norge
Post
by dre racing@ » 04 May 2013, 05:01
så du åker altså med original kolvar/stakar ännu!
hur mycket kan dom palla med? fins det nogot rekord?
Sten
Posts: 517 Joined: 19 Jun 2011, 21:32
Location: Härjedalen.
Post
by Sten » 04 May 2013, 08:00
Nej,nu är det väl smidda grejor har jag för mig.
Har sett nån som bromsade över 600whp med original,en Merca med M50B25.
Rsjerry
Posts: 1026 Joined: 10 Jun 2007, 11:25
Post
by Rsjerry » 04 May 2013, 08:03
Bromsade inte fernis en bit över 600,? Dock rök det väl både kolvar och stakar med jämna mellanrum:)
Skickat från min GT-I9105P via Tapatalk 2
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
Sten
Posts: 517 Joined: 19 Jun 2011, 21:32
Location: Härjedalen.
Post
by Sten » 04 May 2013, 08:04
Men har jag förstått det rätt att om man kör starkare stakar och kolvar så kan man ladda tidigare?!
Alltså man behöver inte "vänta" till över typ 4000rpm innan man kan plocka ut mycket effekt,
utan få en trevligare motor med linjärare register.