peppe wrote:Grattis ippe!
Kul att du gämför M50 med M20, jag menar du kunde ju valt någon annan motor att gämföra mot förutom BMWs genom tiderna sämsta
Ut och snyt, lär slira på gött med 800wnm
Jag såg då inget om M30 ....
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
peppe wrote:Grattis ippe!
Kul att du gämför M50 med M20, jag menar du kunde ju valt någon annan motor att gämföra mot förutom BMWs genom tiderna sämsta
Ut och snyt, lär slira på gött med 800wnm
Big Al wrote:Hur mycket tappade du i drivlinan? Och hur stort avgassystem har du?
Nog kan det gå få ur lite till ur Precisionen, är du sugen på att preppa den lite själv så kan jag hjälpa till
Du ska absolut INTE köpa en Garrett, det är att byta ner dig.
Anledningen varför laddet sjunker på varv är att mottrycket börjar komma. Det behöver inte vara dåligt, hur såg effektkurvan ut när laddet dalade?
Pimplaren wrote:Big Al wrote:Hur mycket tappade du i drivlinan? Och hur stort avgassystem har du?
Nog kan det gå få ur lite till ur Precisionen, är du sugen på att preppa den lite själv så kan jag hjälpa till
Du ska absolut INTE köpa en Garrett, det är att byta ner dig.
Anledningen varför laddet sjunker på varv är att mottrycket börjar komma. Det behöver inte vara dåligt, hur såg effektkurvan ut när laddet dalade?
Helt säker på detta?
Jag har hört att Precision är 10 år gamla Garrett grejer.
Bmwandreas wrote:Pimplaren wrote:Big Al wrote:Hur mycket tappade du i drivlinan? Och hur stort avgassystem har du?
Nog kan det gå få ur lite till ur Precisionen, är du sugen på att preppa den lite själv så kan jag hjälpa till
Du ska absolut INTE köpa en Garrett, det är att byta ner dig.
Anledningen varför laddet sjunker på varv är att mottrycket börjar komma. Det behöver inte vara dåligt, hur såg effektkurvan ut när laddet dalade?
Helt säker på detta?
Jag har hört att Precision är 10 år gamla Garrett grejer.
Haha skojar du? Alla världens snabbaste bilar har Precison. Och det är fakta
Big Al wrote:Hur mycket tappade du i drivlinan? Och hur stort avgassystem har du?
Nog kan det gå få ur lite till ur Precisionen, är du sugen på att preppa den lite själv så kan jag hjälpa till
Du ska absolut INTE köpa en Garrett, det är att byta ner dig.
Anledningen varför laddet sjunker på varv är att mottrycket börjar komma. Det behöver inte vara dåligt, hur såg effektkurvan ut när laddet dalade?
ippe wrote:Fan va kul att läsa såhär på morgonkvisten Tack!
Kör hårt det är en riktigt rolig men ack så dyr hobby!