johankihl wrote:Lägger upp ett litet klipp från första dagen med vassa kammar. Lite tomgångskörning... Rätt vasst ljud, låter ännu vassare vid 9000rpm/2bar
johankihl wrote:Lägger upp ett litet klipp från första dagen med vassa kammar. Lite tomgångskörning... Rätt vasst ljud, låter ännu vassare vid 9000rpm/2bar
Hej igen! har det hänt något mer i garaget då?du föresten du har inte gjort dig av med zf lådan?haha nej vad dum jag är nu kom jag på mig själv faan då, jag har precis inhadlat en ny tryckplatta och tänkte förmodligen köpa din låda om den finns kvar men så kom ja på att du hade en tryckis liggandes oxå jaja det är lätt att vara efterklok.
Mvh
nu ere nytt år = nya bilder tycker jag vore kul å se hur bakvagnen mm ser ut.. annars får man väl ta de framåt sommarn när bilen rullar mm.. hoppas de går bra med bygget iaf!
mvh
kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla
Fear This wrote:nu ere nytt år = nya bilder tycker jag vore kul å se hur bakvagnen mm ser ut.. annars får man väl ta de framåt sommarn när bilen rullar mm.. hoppas de går bra med bygget iaf! mvh
Den som väntar på något gott.......
Blir ballt som fan