Page 4 of 4
Posted: 22 Aug 2006, 14:25
by Ludde
händer det nåt här?
Posted: 26 Sep 2006, 21:26
by Chrille
hur går det Izze?
Posted: 27 Sep 2006, 21:35
by Pimplaren
Fan va frän den e !
instämmer med övriga! vilket härligt bottenvrid
mer bild och bilder i dagsljus!
/Oliver
Posted: 05 Oct 2006, 08:38
by Pimplaren
Njeaaa.. de vettefan, stora sexan har skönt bottenvrid!
Alla v8or e jue inte diesel heller?
/Oliver
Posted: 08 Dec 2006, 01:46
by Overcharged
är det något hålligång här?
Posted: 08 Dec 2006, 08:42
by Bäckis
Var blev Izze av? Får man gissa att det blev ett SMT6 relaterat motorskott??
Posted: 08 Dec 2006, 12:49
by Overcharged
har läst på hans hemsida att toppen var sprucken
Posted: 08 Dec 2006, 20:06
by johankihl
Overcharged wrote:har läst på hans hemsida att toppen var sprucken
Det borde nog stå att toppen sprack... Det finns ju säkert en anledning.
Posted: 09 Dec 2006, 04:24
by Overcharged
nu förstår jag inte riktigt hur du menar? det står iaf på hans hemsida i dagboken att toppen är sprucken...men tyvärr inte varför
Posted: 09 Dec 2006, 10:37
by johankihl
De brukar spricka när man får övertryck i kylsystemet, dvs kompression. Borde komma sig av spikningar vilket som Bäckis skriver garanterat är SMT6 relaterat.
Posted: 09 Dec 2006, 18:29
by Overcharged
aha okey nu förstår jag hur du menade
Posted: 26 Apr 2007, 06:44
by Love
Hallå Izze,var blev du av?
Såg ju bilen på Elmia i påsk,så jag hoppas att det kommer en uppdatering här snart!
Såg att du hadde haft lite intressant "rörmokeri" för dig under huven,syftar på vattenledningarna,eller vad det är,som går in i ventilkåpan.
fullt upp
Posted: 22 May 2008, 23:58
by klas88
izze meckar nog så d är därför han inte uppdaterat tråden på ett tag..sköt på riktigt bra sista repan bilen var vid liv hehe...