KDR RACING wrote:sååå nu har jag fått nått ryck igen,moroten åkte ur i morse så blir de till att pula lite, jag tror att vi e snabbast med m20 b25 men man måste ju bli lite snabbare faktiskt, siktet e högt på effekten men vi får väl se om mina tankar om hur jag ska bygga e rätt . har köpt en turbo som e lite värre en den jag har, så får vi se vad för andra moddar det blir, men spridare och koppling, grenrör och lite skit ska säljas hojta om ni e sugna jag e ju så fruktansvärt dålig på dehär med data men de kommer väl lite bilder kanske
peppe wrote:10.34 är väll inte snabbaste M20B25 ? Eller hur menade du, tänkte på något av dina inlägg ovan här.
Ser f.ö. bra ur, lär bli stöddigt med effekt i denna. Kul att det finns fler som fortfarande pysslar med M20 maskiner med tanke på "hur dåliga dom är"
Mvh
har frågat massor med folk som bäckis och andra ifall de e nån med 2,5 liter som åkt bättre tid, men de verkar bara vara 2,7 men jag kanske har fel,, mitt mål e att vara snabbast med 2,5 iallafall alltså inte stroke
peppe wrote:Precis då stämmer det nog som du säger, Spjuvern åkte väll stroke då han åkte höga nian vill jag minnas?
Bara ladda på, lär ju gå undan som jag sa tidigare
japp hade sånt oflyt förra året körde en repa på mantorp de va de enda jag hann med på klistrat, så man blev ju lite besviken.. men du får komma fram och kika på grejerna i sommar ska nog bli mustigt har en riktig rökarsetup på gång
en lite nyare bild på bilen
setupen har ändrats lite, fina grejer i toppen från ppf z 58 fjädar crmo ret, och lite putsning ..
samt hempulat grenrör och lite större turbo holset hx 60.
och nu går den på etanol med 1600cc spridare och dubbla 044 pumpar..
och nu har jag funderingar på att sälja
en lite nyare bild på bilen setupen har ändrats lite, fina grejer i toppen från ppf z 58 fjädar crmo ret, och lite putsning .. samt hempulat grenrör och lite större turbo holset hx 60. och nu går den på etanol med 1600cc spridare och dubbla 044 pumpar.. och nu har jag funderingar på att sälja
en lite nyare bild på bilen setupen har ändrats lite, fina grejer i toppen från ppf z 58 fjädar crmo ret, och lite putsning .. samt hempulat grenrör och lite större turbo holset hx 60. och nu går den på etanol med 1600cc spridare och dubbla 044 pumpar.. och nu har jag funderingar på att sälja
När får du ladd med den där "lilla" turbon?
haha när man har använt pangaputki "launch" tillräkligt länge
Hehe, tror jag de.
Backa tänningen 50grader oxå så kanske den börjar snurra några varv
Hehe, tror jag de. Backa tänningen 50grader oxå så kanske den börjar snurra några varv
skämt osido bänken strulade lite och nån komponent i datorn brann, så man ser bara kurvan till 6000 varv jag hade 1.5 bar vid 6000 varv och 500 hästar.. då hade jag 3000 varv kvar att dra och 0,5 bar kvar att ladda, och jävlar i gatan va den skrek vid 2 bar och mer varv