tackar, skinninredningen får duga tills nästa år iaf. har inte bestämt mig för om jag ska byta till en komplett m3e36 inredning eller bara ha 2 racestolar. lutar åt en m3 inredning i samma färg som nu.
nu har vi börjat fundera på att bygga nytt hus så om den här bilen ska bli klar nån gång så måste jag sätta lite fart! kommer nog inte bli nå tid alls över om vi ska bygga nytt
idag vart bakvagnen klar för montering men jag kom på att jag läst nåt om förstärkningsplattor från 3,2 så det blir att beställa sådana på måndag. Sen är den bara att slänga upp!
sen har jag äntligen fått köpa bäckis f.d. topp som han skulle ha till metanol m50:in. Fint portad och med större ventiler, hårdare fjädrar, cr. mo retainers å 280/280/10,5 kammar så blir det nog jävligt bra!
köpte mig en biltema-fjäderspännare som jag gjorde om lite
men kom på att jag inte hade några nya ventiltätningar så det blev inget mera gjort idag
jag kommer inte ihåg riktigt men jag vet att det var trångt. banka å slå brukar ju alltid funka! har för mig att jag fick dra ihop huvudbågen lite försiktigt med ett spännband för att få i den, sen när den var på plats så fick jag ta portopovern å trycka isär den lite.
eftersom ingen vill köpa skiten så har jag bestämt mig för att bygga klart den. men har inga pengar över till den nu så jag för skruva med det som finns ett tag framöver. börjar med att sätta dit m3 3,2 förstärkningsplattorna och nya bakvagnen nästa vecka.
björn wrote:eftersom ingen vill köpa skiten så har jag bestämt mig för att bygga klart den. men har inga pengar över till den nu så jag för skruva med det som finns ett tag framöver. börjar med att sätta dit m3 3,2 förstärkningsplattorna och nya bakvagnen nästa vecka.
Bra bra, gör det så hämtar jag den nästa vecka
Skoja lite bara,men skulle vart fränt att befria dig från den här karossen.
Den där ska nog kunna ge Hammarström en match när den e klar.