Posted: 24 Sep 2007, 23:19
Det kan du ge dig fan på! om jag så ska tvinga i han det!
Den funkar bra till att flytta MYCKET grus,
Den funkar bra till att flytta MYCKET grus,
Tjottirotti wrote:Du vill inte sälja telefonen du har i bilen? så blir projektet ännu billigare?
dannej wrote:Toppen planslipad och här ruggar jag upp ytan för att packningen ska fästa bättre
Fila bort graderna och dom vassa kanterna är viktigt, inte mer spikningar än nödvändigt
Välldigt fräsch motor invändigt faktiskt
Blocket också slipat med excenterslip för att få en ny frisk uta, har även mätt med stållinjal och det är inga ojämnheter vad man kan mäta sig till med ett tiondels bladmått, motorn även bra loppen, ingen vändkant över huvud taget.
Topplocksbultar inhandlade i 12:9 kvalité, här ska dras hårt! 300:-
[img]http://www.ipbolaget.com/users/ce03477/temp/535projekt/12/005.jpg
[/img]
moonzhine wrote:såg lite vågat ut att köra med vanlig slipmaskin så där men de funkar säkert bra..
vart fick du tag i så billiga toppbultar..ARP kostar ju fan 2500kr
dannej wrote:Kostnader:
Svart 535: 6000:-
Låda såld från 535 (265): -5000:-
Lamelldiff såld från 535: -3000:-
Fälgarna sålda: -2000:-
528 kaross inköpt: 2000:-
Turbo inköpt: 500:-
Audi Wastegate: 300:-
Sinterlamell: 1500:-
Rör: 0:-
Flänsar vattenskunrna: 750:-
Spridare: 1300:-
2st 42,4 böjar: 30:-
Oljetrågspackning: 100:-
Grenrörspacknignar 500:-
Packningar mellan grenrör och avgasrör 100:-
Packbox vevaxel baktre: 299.-
totala utgifter: 3379
xelerator wrote:måste vara höjden av budget racers det här haha ..
men hålet som du har på turbinhuset..
du har ju inte svetsat igen den..täcker du för det med nåt lock eller??
för att ha ett stort hål i turbinhuset är inte att önska