BMW E30 | 325 TURBO - 11.00sek / 208km/t
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
1,4kg snyter på fint. Vi stannade där eftersom att map sensorn inte diggar mer än 1,5kg.
Du kan mata på till 1.5kg men då tappar man den fin fina funktionen som klipper då du laddar för mkt, tex då man eldat upp slangen till WG'n.
Imorgon blir det diverse service några ärenden på stan sedan ska vi lasta i lugn och ro och flumma på lite.
Sedan bär det av till Piteå
Du kan mata på till 1.5kg men då tappar man den fin fina funktionen som klipper då du laddar för mkt, tex då man eldat upp slangen till WG'n.
Imorgon blir det diverse service några ärenden på stan sedan ska vi lasta i lugn och ro och flumma på lite.
Sedan bär det av till Piteå
BRA SNYT FARBRORN! imorn sitter 10an
pyss
pyss
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
- Bmwandreas
- Moderator
- Posts: 10788
- Joined: 20 Nov 2005, 17:49
- Location: Avesta
- Mattias Sandgren
- Posts: 622
- Joined: 24 Nov 2005, 21:32
- Location: Sävar/Umeå
- Contact:
Fredag kväll så var det lastat å klart för avfärd, här var vi i Sävar och poserade:
Tvättade den lite när vi ankom till Piteå, Peter slappar så gott han kan
Regnade fortfarande när vi kom till Pite-podden..
Dags för besiktning inför dagens körningar, Peter valde å köra Bracket. Det börjar torka upp lite!
Dags för körning! Peter slappar ännu mer
Det bettar på bra, vadå kass chassi-reaktion?? Såg ba bra ut.
Här är beviset. 10.99 och det är krav på bur.
Det var visst andra som körde med Holset-aggregat där också..
Tvättade den lite när vi ankom till Piteå, Peter slappar så gott han kan
Regnade fortfarande när vi kom till Pite-podden..
Dags för besiktning inför dagens körningar, Peter valde å köra Bracket. Det börjar torka upp lite!
Dags för körning! Peter slappar ännu mer
Det bettar på bra, vadå kass chassi-reaktion?? Såg ba bra ut.
Här är beviset. 10.99 och det är krav på bur.
Det var visst andra som körde med Holset-aggregat där också..
- Butchermardin
- Posts: 269
- Joined: 20 Nov 2005, 14:01
- Location: Båstad
- Contact:
Bäckis wrote:Mkt bra jobbat Pepe, kör så det ryker imorrn!
Bmwandreas wrote:16 grader, usch höj tändningen:)
Grattis till att det funkar äntligen!
Tjaba grabbar!
Vi var ute och läste stift och mappade lite mera på E4:an för ett tag sedan. Skruva på oss lite mera tändning och fick till mappen mer mot labmda target. Blev rätt skön skillnad i mellan och på toppen, nu släpper det på 4:an med slicksen lite då och då. Farligt
Sedan så var vi in Piteå town och snöt ifrån diverse bling bling åk. Pappa betalar typ.
Nu är det godnatt, hoppas på bra väder imorgon.
Butchermardin wrote:Fan vad härligt Peppe!
Kör hårt!
Tackar kompis
Fan vad skoj grattis till mycket goa tider.... se nu till att byta mapp sensor o ladda mera=)
/ Christian Sundqvist Växjö
http://www.nukeperformance.com/
http://www.nukeperformance.com/
Man får gratulera, härligt att det lirar nu!
Och inget övertryck i kylsystemet nu eller?
Och inget övertryck i kylsystemet nu eller?
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
Tack grabbar!
Det är fortfarande ninja övertryck i kylsystemet, men det går att snyta ett tag innan man måste ut och lyfta på locket lite.
Blev ingen 10:a idag men jag är grymt nöjd med 11.00 sec repan, 1.3kg ladd och sunkiga M&H 235:or. Dom bettade inte så bra som jag hade hoppats på.
Vi får se vad som händer med bilen i vinter, jag har iaf bestämt mig för att inte byta chassie, oranga pärlan stannar i våran ägo
Det är fortfarande ninja övertryck i kylsystemet, men det går att snyta ett tag innan man måste ut och lyfta på locket lite.
Blev ingen 10:a idag men jag är grymt nöjd med 11.00 sec repan, 1.3kg ladd och sunkiga M&H 235:or. Dom bettade inte så bra som jag hade hoppats på.
Vi får se vad som händer med bilen i vinter, jag har iaf bestämt mig för att inte byta chassie, oranga pärlan stannar i våran ägo