Så där, hemma för middags pause fick lov att slita fram kameran. Ska lalla runt lite innan jag efterdrar ikväll.
Går inte tryckproblemet så är allt till salu för en enkel biljett till Thailand.
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Hrmm??? Läser du inga andra trådar på forumet???TurboRobban wrote:varför sälja?
Är det God Morgon eller? Räcker inte 550000 garaget timmar som kämpar glöd? 45mil har jag på trippen, det är två år sedan bilen skulle varit klar och snytit på utan problem.TurboRobban wrote:ähh de måste ju finnas lite kämparglödChrille wrote:Hrmm??? Läser du inga andra trådar på forumet???TurboRobban wrote:varför sälja?
Murphy har vunnit
Haha, klockrent.. förhoppningsvis har du ju inte kvar felet när du fixat felet du får när du bottnar wg:npeppe wrote:Jo, det är inte bara mig det rapplar för. Hälften av alla problem man har haft är ju självförvållade.
Men nu är det ett sådant här drygt fel det inte verkar finnas någon rätsida på tyvär.
Pratade med Bäckis i tele, jag ska göra en sista ansträngning att lufta skiten på Bäckis vis, funkar det så blir jag glad, funkar det inte tar jag bara av locket och bottnar WG'n.
På så sett får jag ju ett fel och laga man vet vad det är ?