BMW E30 | 325 TURBO - 11.00sek / 208km/t
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Problemet med övertrycket är nog funnet.
Jag, Ecke & Micke rivde lös toppen idag.
Packningen var hel, toppen var hel men ytan på toppen var lite rispig.
Jag anar att den riktplanades med för mycket matarfart på fräsen eller så för det fanns några repor.
I dessa repor ser man hur det har krypit ut från fröbrännings rummet ut till packningen för att sedan hitta till vatten kanalen.
Det känns som det mest logiska, om det inte blir bättre med planing, loctite 3020 och ny packning vet jag inte vad jag gör.
flp: Det går att byta bultarna smidigt, men dom gick ju inte att köpa på BMW så jag vet i sjutton vad jag ska ta mig till.
Jag, Ecke & Micke rivde lös toppen idag.
Packningen var hel, toppen var hel men ytan på toppen var lite rispig.
Jag anar att den riktplanades med för mycket matarfart på fräsen eller så för det fanns några repor.
I dessa repor ser man hur det har krypit ut från fröbrännings rummet ut till packningen för att sedan hitta till vatten kanalen.
Det känns som det mest logiska, om det inte blir bättre med planing, loctite 3020 och ny packning vet jag inte vad jag gör.
flp: Det går att byta bultarna smidigt, men dom gick ju inte att köpa på BMW så jag vet i sjutton vad jag ska ta mig till.
Vanliga 12.9 insex är ju trevliga, minns inte om det får plats, möjligen att du får snedslipa dem lite men då får du ju andra sidan den trevliga mothållarfunktionen bmw kört med.peppe wrote: flp: Det går att byta bultarna smidigt, men dom gick ju inte att köpa på BMW så jag vet i sjutton vad jag ska ta mig till.
Den tackar vi för!!! SM i hjulspinn 2006???
Alltid lika kul me film, verkar ju vara bra snyt i maskinen...
Alltid lika kul me film, verkar ju vara bra snyt i maskinen...

Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
- Nisse Järnet
vi ska bara kränga om däcken å byta en kopparbricka åde
sen kommer vi
får hoppas de bettar uta faaan

får hoppas de bettar uta faaan

Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
ET 10.44@217km/h
borde styra in lite vtech på min bil också. verkar ju som att de är bra skit. var sjukt kul igår iaf
måste försöka skramla ihop nå pengar till hösttävlingen i pite så ja får mig nå slicks.
du får höra av dig om hure går me bilen i veckan
MVH Micke

MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com