Mustang -66 dragrace.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Love wrote:Öh!Lite seg i kolan så här måndags morgonen,men har jag fattat detta rätt om jag tror att Bäckis sålt Mustangen till Peppe?
Isåfall Bäckis vad ska du då åka på strippen med?
Du har förstått helt rätt.
Jag ska bara ha M3:an som kombinstrument Gata, stripp, bana eller vad jag känner för.
Tid finns helt enkelt inte längre.
var nästan så att man hade det på känn.
ska bli skoj att se peppe bygga klart
ska bli skoj att se peppe bygga klart
------------------------------------
www.lyckselebildemontering.se
www.lyckselebildemontering.se
Ja Bäckis lyckates en igen med att lura på mig något ballt. Fast denna gången kändes det faktiskt som att det var jag som lurade han.
Tror att jag såg en tår då vi rullade från Avesta.
Planerna följer Bäckis spår, självklart skulle inte ge mig in på någon vinkel maskin utan det blir en M5 snurra.
Kamaxlarna lämmnade jag åt Bäckis, så jag litar på han
Har förutom det varit och språkat ihop mig med Jens.G och Mattias.S, VEMS kommer nog bli avskaffat och ett Autroníc lär komma på platts.
Förutom det så kikade vi på blivande respiratorn, en Switchser4 (stavning?) hos Jens.
Den var för tung för att lyftas och därför klarade den testet. Förutom det har vi inte hunnit på börja något jobb på bilen, letar fortfarande ett block samt en glas firma som kan ordna rutor åt mig.
30/7 så är det Wheels här, och då ska Eckes 142:a rulla med turbo och höga laddtryck, vi fokuserar på den först. Sedan blir det nog fart i garaget.
Visst är hon vacker?
Tror att jag såg en tår då vi rullade från Avesta.
Planerna följer Bäckis spår, självklart skulle inte ge mig in på någon vinkel maskin utan det blir en M5 snurra.
Kamaxlarna lämmnade jag åt Bäckis, så jag litar på han
Har förutom det varit och språkat ihop mig med Jens.G och Mattias.S, VEMS kommer nog bli avskaffat och ett Autroníc lär komma på platts.
Förutom det så kikade vi på blivande respiratorn, en Switchser4 (stavning?) hos Jens.
Den var för tung för att lyftas och därför klarade den testet. Förutom det har vi inte hunnit på börja något jobb på bilen, letar fortfarande ett block samt en glas firma som kan ordna rutor åt mig.
30/7 så är det Wheels här, och då ska Eckes 142:a rulla med turbo och höga laddtryck, vi fokuserar på den först. Sedan blir det nog fart i garaget.
Visst är hon vacker?
Sjukt vacker.....detta kommer bli sköj att se vart de leder=)
/ Christian Sundqvist Växjö
http://www.nukeperformance.com/
http://www.nukeperformance.com/
Sedär jag Peppe...
Lite besviken att det blev raggar åk o du övergav E30in men iomed M5 Snurran så.... låt gå då...
Vad säger farsgubben om M5 motor, han är väl rätt insnöat på V8:er om jag fattat det rätt. För jag kan tänka mig han har ett finger med i spelet på ett eller annat sätt, eller har jag blandat i hop allt nu?
Lite besviken att det blev raggar åk o du övergav E30in men iomed M5 Snurran så.... låt gå då...
Vad säger farsgubben om M5 motor, han är väl rätt insnöat på V8:er om jag fattat det rätt. För jag kan tänka mig han har ett finger med i spelet på ett eller annat sätt, eller har jag blandat i hop allt nu?
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
Ripper: Ja det spårar nog åt rätt håll iaf
Chrille: Ja han säger inte så mycket, han fick inte veta om bilen förns någon dag innan vi skulle rulla ned. Möjligheten att kasta ned hans motor finns men jag tror han hellre åker båt som det ser ut.
E30in finns kvar och kommer nog byggas ihop med en M20 senare i framtiden, eller M50 eller S38 eller varför inte S50 vem vet ? =)
Chrille: Ja han säger inte så mycket, han fick inte veta om bilen förns någon dag innan vi skulle rulla ned. Möjligheten att kasta ned hans motor finns men jag tror han hellre åker båt som det ser ut.
E30in finns kvar och kommer nog byggas ihop med en M20 senare i framtiden, eller M50 eller S38 eller varför inte S50 vem vet ? =)