Frågan är ju bara om mina spridare räcker till på 4kg grundtryck
Funderar skarpt på Bosch 1700cc högohm som nästa uppgradering. Får ta och knäppa lite bilder på den fule fan i helgen så att ni förstår varför jag kallar henne för äcklet.
min är äckligare va ute idag riktigt kul e de gick hur fint som helst så nu e den värd ny turbo vxl låda å lamell
Frågan är ju bara om mina spridare räcker till på 4kg grundtryck
Funderar skarpt på Bosch 1700cc högohm som nästa uppgradering. Får ta och knäppa lite bilder på den fule fan i helgen så att ni förstår varför jag kallar henne för äcklet.
min är äckligare va ute idag riktigt kul e de gick hur fint som helst så nu e den värd ny turbo vxl låda å lamell
Ja din är nog strået äckligare :/
Jag laddar 1,3 i min nu och den verkar hålla ihop fint, dock så har Deachwerk pumpen gått in i väggen för en tid sedan, så det blir en pump till, plus ny strömmatning och 10mm matarslang.
Min rullar fortfarande varje dag som bruksare, har ingen annan fungerande förutom min Fiat. Den är 100ggr snabbare men saknar en del komfort och värme
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Carlsson wrote:Hur går det har det stannat av eller funkar det så bra så att det känns meningslöst att skriva om det
Bilen rullar kanon varje dag, startar skitfint på e85 trots kylan. Lambdan börjar reglera till lambda 1,0 redan vid 20 graders vattentemp, funkar kanon. Hämtar jobbepolarna i den varje dag =)
Inventor of ANAL GAPING.
Nissan 200 460hk
Pimplaren wrote:Blir lite avis på den, ska vi byta? äcklig 525 m20 =)
Som Marco skriver så är jag supernöjd med att jag lyckats få den så äcklig såväl invändigt som utvändigt, ligger gamla Macdonalds burgare och saker jag inte riktigt kan identifiera pga förruttnelsestatiet gått för långt. Sitter fortfarande en död fågel i grillen sedan 2 veckor tillbaka. Döpte han till Bertil.
Har bannemej grava problem att skilja mig från Bertil, i början vart han ju bara en död fågel i grillen, men nu har man lixom kontakt på ett helt annat plan.
Man hälsar på han när man går förbi, Ibland impuls öppnar rutan i 250 blås och skriker - LITE FETT VA BERRA!!!.
Häromdagen såg jag dock att grannens katt var där framme och klabba så jag sprang ut till räddning och jagade bort katt jävlen med en armborst. Dock hade den lyckats sno Berras huvud :/. Får hoppas att han blir sjuk och dör.
Inventor of ANAL GAPING.
Nissan 200 460hk
Pimplaren wrote:Blir lite avis på den, ska vi byta? äcklig 525 m20 =)
Som Marco skriver så är jag supernöjd med att jag lyckats få den så äcklig såväl invändigt som utvändigt, ligger gamla Macdonalds burgare och saker jag inte riktigt kan identifiera pga förruttnelsestatiet gått för långt. Sitter fortfarande en död fågel i grillen sedan 2 veckor tillbaka. Döpte han till Bertil.
Har bannemej grava problem att skilja mig från Bertil, i början vart han ju bara en död fågel i grillen, men nu har man lixom kontakt på ett helt annat plan.
Man hälsar på han när man går förbi, Ibland impuls öppnar rutan i 250 blås och skriker - LITE FETT VA BERRA!!!.
Häromdagen såg jag dock att grannens katt var där framme och klabba så jag sprang ut till räddning och jagade bort katt jävlen med en armborst. Dock hade den lyckats sno Berras huvud :/. Får hoppas att han blir sjuk och dör.
Hahahaha jag tror jag både pissade och sket på mig när jag läste de där
Vad krävs för att få komma och titta på, och kanske rent av få sitta i äcklet? Hade känt mig hedrad. Förstår om jag inte är värdig, men måste fråga ändå.
HenrikF wrote:Vad krävs för att få komma och titta på, och kanske rent av få sitta i äcklet? Hade känt mig hedrad. Förstår om jag inte är värdig, men måste fråga ändå.
Att du skriver under ditt testamente, för efter en sittning i äcklet lär du avlida
Michael Grönberg
Helsingborg
0704880404
M3 3,2 coupé
Carlsson wrote:Hur går det har det stannat av eller funkar det så bra så att det känns meningslöst att skriva om det
Bilen rullar kanon varje dag, startar skitfint på e85 trots kylan. Lambdan börjar reglera till lambda 1,0 redan vid 20 graders vattentemp, funkar kanon. Hämtar jobbepolarna i den varje dag =)
fan vad gött
Marco Garver wrote:Med tanke på att Mattes bruksbil står parkerad hos mig sen flera veckor lär äcklet rulla till jobb varje dag:-)
Om han är helt uppriktig om hur han har svinat 525an så är jag inte riktigt säker på om jag velat ha en bil han svinat ännu längre