Re: Bmw 325 -92 med sikte på 1Bar!
Posted: 26 Feb 2012, 11:41
För att vara helt grön som du skrev så ser det ju ut som att du gör allt riktigt bra 

Låter bra de! Försöker göra allt efter "vad jag tror på" för det är ju delade meningar om mycket:)uranium wrote:För att vara helt grön som du skrev så ser det ju ut som att du gör allt riktigt bra
Hoppsan! Ja vi får se då!:)uranium wrote:Min började vina en del efter skapligt med bus under en sommar och då med bara orginalmotor. Men den kanske skulle överlevt länge till även fast det lät lite illa
Kalas! Låter lovande!flp wrote:jag svetsade på sådär mot urtrampningslagret, blev mycke bättre än att förlänga pinnen.
då pinnen var förlängd och svänghjulet riktplanat några gånger, så bottnade gaffeln mot tryckplattan, så dedär är helt rätt väg att gå.
MVH Micke
De går finfint tack! Har helt glömt bort att uppdatera! Är Rätt nära, tänkte ringa ppf imorrn och boka hjälp för sprutkoppling och förhoppningsvis mappning:)zalsson wrote:Hur går det här? lever den?
Visa bilder och info då!Meek wrote:De går finfint tack! Har helt glömt bort att uppdatera! Är Rätt nära, tänkte ringa ppf imorrn och boka hjälp för sprutkoppling och förhoppningsvis mappning:)zalsson wrote:Hur går det här? lever den?
Gustafsson wrote:Hur mkt mönster har du kvar i bakdäcket nu da?![]()
Japp,fan va varmt wastegaten va,,med det gick rätt smidigt att få på den ändå.
Just det,du kan kanske dra åt wastegaten lite till,annars kanske den vibbrerar loss då jag drog inte den så hårt. kolla det upp det.
Mja mirafräst bara och nytt säten tätningar och sådär då!Stor_snurra wrote:Vad har du gjort med toppen, ingenting? 415whp vid 1,2bar är ju inte dåligt. Jag laddar 1,4 på stdkomp med e85 får väl ta o bromsa min då =)