micra m30b35, SÅLD :)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
sparar pengar så gott det går nu, blir makaroner och nudlar resten av året om det är vad som krävs för att få ut den under sommaren..
det som svider är att allt som behövs kostar pengar
koppling och växelåda, får bli en 3 skivig 7.25"are och vanlig 260 låda i år... lådan som sitter nu är bara en plugg, dvs en rasad låda jag fick av Tony på AGs.... finns inte många hela drev i denna lådan kan jag intyga efter å försökt öppna den å se om den gick att laga
*oljesystem. (kylare oljefilterförflyttare slangar osv)
*elsystem, visserligen inte många kronor men ändå ska det köpas material
*styrsystem, har tänkt snog vipecet från min volvo å sen köpa ett atomic till den istället
*soppaystem, köpa material (alu) till å tillverka tank, soppapumpar (lutar åt två inline wqalbro)
(spridare är redan köpt), men sen tillkommer ju slangar och alla kopplingar, fuelrail samt filter.
han vet inte om det än men är tänkt att Björck (bjprace) ska få sponsra mej med pumparna
* ny framruta, inte heller jättedyrt men ska ändå betalas
*inredning blir iofs inga jättepengar men tillsamans med noisekiller, dämpningsmattor samt specialsy en golvmatta.
*stolar och bälten, det får i år bli halvbilliga kinagrejjor även om jag skule vilja ha tilett kolfiberstolar och riktiga 4" bälten, men det blir under nästa vinter isåfall...
det som svider är att allt som behövs kostar pengar
koppling och växelåda, får bli en 3 skivig 7.25"are och vanlig 260 låda i år... lådan som sitter nu är bara en plugg, dvs en rasad låda jag fick av Tony på AGs.... finns inte många hela drev i denna lådan kan jag intyga efter å försökt öppna den å se om den gick att laga
*oljesystem. (kylare oljefilterförflyttare slangar osv)
*elsystem, visserligen inte många kronor men ändå ska det köpas material
*styrsystem, har tänkt snog vipecet från min volvo å sen köpa ett atomic till den istället
*soppaystem, köpa material (alu) till å tillverka tank, soppapumpar (lutar åt två inline wqalbro)
(spridare är redan köpt), men sen tillkommer ju slangar och alla kopplingar, fuelrail samt filter.
han vet inte om det än men är tänkt att Björck (bjprace) ska få sponsra mej med pumparna
* ny framruta, inte heller jättedyrt men ska ändå betalas
*inredning blir iofs inga jättepengar men tillsamans med noisekiller, dämpningsmattor samt specialsy en golvmatta.
*stolar och bälten, det får i år bli halvbilliga kinagrejjor även om jag skule vilja ha tilett kolfiberstolar och riktiga 4" bälten, men det blir under nästa vinter isåfall...
Ojoj! Vilken sleeper det blir!!
Redigt jäkla coolt enligt mig
Redigt jäkla coolt enligt mig
"Skam den som ger sig"
http://www.garaget.org/?car=231360" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E30
S50B30 PT 6766
845whp/923nm
http://www.garaget.org/?car=231360" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E30
S50B30 PT 6766
845whp/923nm
- m_ellisson
Riktigt fräckt. Kommer nog va många som blir snopna när de blir omkörda av en micra med rykande bakdäck
///Magnus Ellisson
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
Det här är ingen bra lösning om motorn och växellådan inte sitter bomfast i karossen i värsta fall kan det hända att du bryter sönder pryla inne i växelådan när spaken inte kan vrida med sig mer i kulan.
men annars ser allt grymt ut så styggt sleeper stuk, för att inte tala om alla jänkare som du måste förnedra med denna
- Jonte_smte