Pitbull wrote:Lungt.. De kommer ta längre tid än beräknat. =)
haha jo det är bara lösa delar som ligger.. rättare sagt att alla motordelar är snart inhandlade.. sen ska ju de sättas ihop, monteras med sprut och sen börjar problemen
har ju som mål att iallfall starta bilen till våren 2011!
Haha. Det är bara att vänta och se! Det är nu dom rediga kunskaperna får visa sig.
MVH
jajamen
vem är du föresten? Såg att du med bor i karlskrona
Haha! Det kommer du nog på om du bara tänker lite. Men för o hjälpa dig lite på traven så svetsade jag om dina tryckrör på Audin .
Pitbull wrote:Lungt.. De kommer ta längre tid än beräknat. =)
haha jo det är bara lösa delar som ligger.. rättare sagt att alla motordelar är snart inhandlade.. sen ska ju de sättas ihop, monteras med sprut och sen börjar problemen
har ju som mål att iallfall starta bilen till våren 2011!
Haha. Det är bara att vänta och se! Det är nu dom rediga kunskaperna får visa sig.
MVH
jajamen
vem är du föresten? Såg att du med bor i karlskrona
Haha! Det kommer du nog på om du bara tänker lite. Men för o hjälpa dig lite på traven så svetsade jag om dina tryckrör på Audin .
MVH
hmm kan de va jensa ?
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
CrazyVikingsRacing wrote:Jaha glömde fråga idag på brinkarna hur det går för blocket ?
Det går nog bra, har sagt att det inte är någon panik så tror att han tar det rätt lugnt nu på semestern.
haft problem med att få pengar från ett efterkrav av bussgods men idag efter många olika telefonsamtal senare så fick jag summan översatt på kontot, så nu kan man hämta det sista till motorn!
Håller på o donar ihop en beställning till med bäckis, men jag funderar på om jag verkligen ska köra kullager turbo (pt7175 billet) eller en stor HX turbo med glidlager.. Skall ju trots allt använda bilen som brukis och glidlager håller ju då lite, eller mycket längre?
Rätta mig om jag har fel.
Mvh
måns.ter wrote:Brygg räcerbil och ha cittran som brukis (om du har kvar den?)
Hehe cittran är skrotad blir ju såklart en bil breve också.. måste ju ha en dragbil
m_ellisson wrote:Lär bli gött med mos. pt7175 billet!!!
Lär ju bli för törstig för att använda som brukis ändå lr?
Hoppas det blir lite mos iallfall, precis skickat efter lite tuffa prylar Blir nog en PT7175 glidlagrad så håller det lite längre
ZAK wrote:Var det du som stod och snacka lite med mig på slottsbacken i lördags kväll/natt?
Hm, ja det kan stämma.. Stod nog med kryckan o dig o pratade lite vill jag minnas? Kikade lite på din nya tuffa HD kamera. Är 186cm lång, och svarthårig typ..
xtiz wrote:
Sugen på att koppla vipec hela natten med mig eller ?
Bilen kommer ju bli en räser... fast som kommer rulla genom besiktningen varje år med org motor så att jag kan sätta mig ner i lugn och ro & ta en söndagstur när jag vill. Det är vad jag tänker just nu men antar att det kommer spåra ur totalt med bur o hela skiten...