Hehe, ja, dock har den varit orange ett tag... bara jag som inte lyckades meka fort så den kom ut förra sommaren.. .. Men till sommaren rullar de väl 2st oranga i jkpg
Jo du! den mössan är inte dum! har i mossgrönt och rött också..
wuffee wrote:Hehe, ja, dock har den varit orange ett tag... bara jag som inte lyckades meka fort så den kom ut förra sommaren.. .. Men till sommaren rullar de väl 2st oranga i jkpg
Jönköping till o med... nä va är nu detta, ja får ta o lacka om tror ja
Haha, ja jo! Vänta bara till de customiserade insuget kommer på plats! då blir de ytterligare några timmar! Men jag lägger ju inga 50 timmar på org. insuget som vissa andra ..
wuffee wrote:Haha, ja jo! Vänta bara till de customiserade insuget kommer på plats! då blir de ytterligare några timmar! Men jag lägger ju inga 50 timmar på org. insuget som vissa andra ..
Peppe: Hehe, erkänn att de är mössan du menar?
efter 50 timmar så är de ju inte klart =)
You're a sexbomb love machine, 69 shots o'gasoline
wuffee wrote:Haha, men de är ju många som orkar sitta i 50+h och puttsa insug! Jag vet då fan bara en!;)
Orkar ju egentligen inte.. men man kan ju inte sluta halvvägs, å bra blir de la till slut.. hade ju gått bra mkt fortare om man haft rätt grejjer med en gång me.. halva tiden kanske.. såå, de andra sakerna bör gå fort såå, när får du ihop ditt customiserade? =)
You're a sexbomb love machine, 69 shots o'gasoline