Dumpa lumpen?
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
- tobbe tlrecond
- TurboRobban
back för helgen...
Men de där med o ordervägra o tjabba med befälen är inget att föredra då dem genast anmäler dig o så går de vidare och till slut har du något trevligt i ditt brottsregister..
däremot läste jag de där om kryphålet...kanske kan vara något
Men de där med o ordervägra o tjabba med befälen är inget att föredra då dem genast anmäler dig o så går de vidare och till slut har du något trevligt i ditt brottsregister..
däremot läste jag de där om kryphålet...kanske kan vara något

Kristian Brozinic
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
Du har igen det senare i livet grabben. Så få idag som gör värnplikten, du kommer få några polare som du verkligen kan lita på för resten av ditt liv och det är mycket värt. Jag plågade mig igenom en jägarutbildning som prickskytt. Det var en fredag kväll och jag var ensam i östersunds urskog och polarna ringde hemifrån och ville ut och dricka pilsner. Där satt jag med min frystorkade jävla mat och tjöt som ett barn. Men härda ut det är en finfin merit i en arbetsansökan. mvh Erik
Firebird formula 400-71 BW480 Vipec v88, Cbr 1000rr-07
Jo det är klart att det härdar en och är en jätte bra merit osv...
Men när man väl känner att detta verkligen inte är passande för man har så mycket annat på gång så måste man ju ändå få enligt vad jag tycker ha en valmöjlighet ifall du inte känner att den utbildningen är något för dig att fullgöra....
Men när man väl känner att detta verkligen inte är passande för man har så mycket annat på gång så måste man ju ändå få enligt vad jag tycker ha en valmöjlighet ifall du inte känner att den utbildningen är något för dig att fullgöra....
Kristian Brozinic
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
haha det var jag detM_power86 wrote:Gör som en polare annars var riktigt odräglig och säg emot hela tiden, gör inte som dom säger och om det behövs så kasta packningen på befäletdet gjorde han och dom ville aldrig mer se han
hihi

Det är faktiskt inte så svårt att komma ifrån det där skitstället.
Jag klarar inte av att det skulle vara en sån hiearki och att man skulle bli behandlad som en slav hela tiden. Till slut sa jag ifrån ordentligt under en övning, gruppchefen blev förbannad och tog mig till plutonchefen.
Han sa att han inte var intresserad av att ha någon där som verkligen inte vill göra det och han tyckte jag skulle prata med kuratorn.
Pratade lite med henne och drog ihop lite historier om att det var lite taskigt hemma å sånt... Sen fick jag frisedel! Och det var jävligt skönt måste jag säga!
Säg att du tror att din store ledare inte tog livet av sig i sin bunker 1945, utan att han är i livet och organiserar er till att slå tillbaka, och ett lumpen är ett ypperligt tillfälle att får träna upp dina skilz inför det.
Inget jag personligen skulle göra då man lär hamna i SÄPO:s register illa kvickt.
Men det funkar garanterat!
Inget jag personligen skulle göra då man lär hamna i SÄPO:s register illa kvickt.
Men det funkar garanterat!
haha joo nazi trick lär inte funka
Tog mig modet till att lämna in vapenfri-tjänst blankett igår... inte blivit hemskickad ännu men dem tvingade mig till att välja något civiltjänst alternativ så ja valde de som verkade hyfsat... sen ifall jag får det är nog en liten chans tror jag då dem inte precis har så många platser för civilplikt...
vi får se hur det går nu i veckan.. vill ju fortfarande bli hemskickad
haha

Tog mig modet till att lämna in vapenfri-tjänst blankett igår... inte blivit hemskickad ännu men dem tvingade mig till att välja något civiltjänst alternativ så ja valde de som verkade hyfsat... sen ifall jag får det är nog en liten chans tror jag då dem inte precis har så många platser för civilplikt...
vi får se hur det går nu i veckan.. vill ju fortfarande bli hemskickad

Kristian Brozinic
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|