JAAS E21 s54 och E34 M5 S38
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Har gjort litt igjen da. Montert kryss på mellomaksel bla. Med det nye innsuget passer ikke bremseveskekoppen lenger. Tengte først flytte den orginale men fant ikke no fin løsning på det. så det ble å lage en ny i alu. Ett m30 toppdeksel måtte donere topp med flens. Ble fornøyd med denne løsningen.
JAAS-performance
Var og bremsa litt igjen i dag da. Bremsa 757whp og 957wnm på 1,7 med 98oct. Og 802whp og 1046wnm på 1,7 med vp109oct. Det er jo greit=) Skulle opp i 2 bar men det var tegn på lekkasje på toppakning i siste pullet. Men effekta er jo helt mongo så jeg er fornøyd. Håper ppf får inn den nye toppakninga si snart nå da!=)
JAAS-performance
Driver på med E30'n for tiden og da. Fant ut at etter første prøveturen i vår hadde vi vridd splinesen på mellomakselen til bristepunktet, så ny løsning måtte konstrueres. Etter en del fram og tilbake kom vi fram i samarbeid med Powertrain Europe til at det blir enlengt aksling. Lager et adapter for å sette på girkassen, så man får en splines-tapp der, og joke fremst på mellomakselen. Venter på akselen fra Powertrain as we speak, og gleder meg til å se resultatet.
Fordriver tiden med shining innvendig i bilen. Har skrapt asfaltmatter og lakkert gulvet. Lakkert buret svart, og gjort div annet som skulle vært gjort for lenge siden. Deksel her og der osv.
Baneframhjula ble svarte i år. Blir mattsvarte når det tørker. Tror jeg
Kjekk temperaturmåler. 4 kanaler, temperaturmåling 0-1200 grader C, programerbar alarm ved den temperaturen du vil. Står på downpipen og måler eksostemp nå.
Her er et M50 innsug vi lager til Automote cab'en. Passer M50 i e36
Fordriver tiden med shining innvendig i bilen. Har skrapt asfaltmatter og lakkert gulvet. Lakkert buret svart, og gjort div annet som skulle vært gjort for lenge siden. Deksel her og der osv.
Baneframhjula ble svarte i år. Blir mattsvarte når det tørker. Tror jeg
Kjekk temperaturmåler. 4 kanaler, temperaturmåling 0-1200 grader C, programerbar alarm ved den temperaturen du vil. Står på downpipen og måler eksostemp nå.
Her er et M50 innsug vi lager til Automote cab'en. Passer M50 i e36
<JAAS Performance>
E34 M5 2jz-gte 894whp/846wNm @1,8bar
E34 M5 2jz-gte 894whp/846wNm @1,8bar
[quote="Jørg1e30"]Har gjort litt igjen da. Montert kryss på mellomaksel bla. Med det nye innsuget passer ikke bremseveskekoppen lenger. Tengte først flytte den orginale men fant ikke no fin løsning på det. så det ble å lage en ny i alu. Ett m30 toppdeksel måtte donere topp med flens. Ble fornøyd med denne løsningen.
Vad använder ni för knutkors till kardanen?
Vad använder ni för knutkors till kardanen?
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Re: Hva hender i JAAS garaget(802whp m3!)
vad är det för fälgar på den till vänster?
_anders wrote:Min bil:
Hadde delfin-grå e30 som bruksbil en stund:
Hey, tenkte jeg sku få denne tråden på første siden igjen med noen bilder fra Gatebil-helgen 21-23.mai på Våler banen, Norge
Håper det er i orden for Jørgen og Anders hos JAAS-Performance
Litt av Jørgen's M3 først:
Og noen av Anders sin:
Diff problemer
Jeg vet Jørgen har noe film pågang fra M3'n sin, så den som venter, venter på noe godt
Håper det er i orden for Jørgen og Anders hos JAAS-Performance
Litt av Jørgen's M3 først:
Og noen av Anders sin:
Diff problemer
Jeg vet Jørgen har noe film pågang fra M3'n sin, så den som venter, venter på noe godt
få opp et bilde av girkasså!
When the flag drops, the bullshit stops!!
E30 350i M-Tech2, V12 Biturbo
Tråd: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=49791" onclick="window.open(this.href);return false;
E30 350i M-Tech2, V12 Biturbo
Tråd: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=49791" onclick="window.open(this.href);return false;