Pelko - BMW M3 E36 3.2l
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Nu när min röda E30 är såld så kunde jag köra in M3an i garaget. Jämfört mot den röda så är tanken att denna ska ut till våren igen
Kommer börja med att riva ner bromsarna för att uppgradera det och även blästra och lacka org fälgarna. Söker tips på vilken färg som skulle kunna passa bra på dom. Har varit inne på lite mörkare grått men vet inte, ni får en bild nedan på ett förslag. Ni får jättegärna redigera bilden med annan färg på fälgarna så ser vi om vi kommer fram till någon fräck som skulle kunna passa.
I övrigt får ni avvakta för mer givande uppdateringar men ett bevis för att den står där den står...
Mvh
Kommer börja med att riva ner bromsarna för att uppgradera det och även blästra och lacka org fälgarna. Söker tips på vilken färg som skulle kunna passa bra på dom. Har varit inne på lite mörkare grått men vet inte, ni får en bild nedan på ett förslag. Ni får jättegärna redigera bilden med annan färg på fälgarna så ser vi om vi kommer fram till någon fräck som skulle kunna passa.
I övrigt får ni avvakta för mer givande uppdateringar men ett bevis för att den står där den står...
Mvh
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
pelko wrote:///Peter wrote:-Pelko, tyvärr är det där inget ferrita system utan ett simons (simons finns i rostfritt oxå..) och tyvärr låter ferritan betydligt bättre... (har haft båda på M3 e36)
Tack, men det har jag redan kommit fram till
Dock är mitt lite modifierat nu så det låter räcer
Mvh
Har precis samma till min 325a. Förra ägaren har också moddat. Borrat 2st 8mm hål i varje undertill! bra
E39 540i/6 S62b50
E39 523i Vinterpulka
E39 523i Vinterpulka
Alltså jag gillar fasen fälgarna med den gråa kulör på bilden ovan. Det känns samtidigt mer rätt än något ljust när det flyger på R-däck och bana = slita bromsar = mkt bromsdamm...
Mvh
Mvh
- Henke_mellerud
Re: Pelko - BMW M3 E36 3.2l
pelko wrote:
* Lämplig ratt för skönare grepp.
Du ska inte sälja ratten till mig?
Haha det är riktigt!
Har rivit ner bromsarna osv och ska köpa nytt.
Ska inte kosta på bilen överdrivet mycket innan jag får besked ang mitt jobb, går det vägen och jag blir fast anställd så blir det till att köpa en färdig välbyggd BMW-turbo och då kommer M3´an säljas
Mvh
Har rivit ner bromsarna osv och ska köpa nytt.
Ska inte kosta på bilen överdrivet mycket innan jag får besked ang mitt jobb, går det vägen och jag blir fast anställd så blir det till att köpa en färdig välbyggd BMW-turbo och då kommer M3´an säljas
Mvh