Page 3 of 17

Posted: 06 Aug 2009, 22:41
by RWHP
jimpa wrote:nice turbo.. :wink:


mvh


Haha visst är dom ball :D Du har ju haft fördelen att kunna smeka din turbo lite längre än vi :roll:

Posted: 06 Aug 2009, 22:46
by simon
RWHP wrote:
simon wrote:fint bygge, kommer bli duktigt snabb! :D


Vi hoppas på det :) Förhoppningsvis så har det hjälpt att gå den långsamma och dyra vägen med bygget så vi slipper spendera ett helt år på trail&error utan kunna köra för fullt ganska snabbt :)


Jo visst gör det de, men då kostar de bananas också.. :twisted: men de är de värt! Blir snabbt rakt fram eller blir det lite väghållning å sånt på också?

Posted: 06 Aug 2009, 22:46
by jimpa
RWHP wrote:
jimpa wrote:nice turbo.. :wink:


mvh


Haha visst är dom ball :D Du har ju haft fördelen att kunna smeka din turbo lite längre än vi :roll:


japp för jävla grymma skulle man vara rik så sku jag ha en hemma på hyllan också :P

mvh

Posted: 07 Aug 2009, 01:35
by RWHP
simon wrote:
RWHP wrote:
simon wrote:fint bygge, kommer bli duktigt snabb! :D


Vi hoppas på det :) Förhoppningsvis så har det hjälpt att gå den långsamma och dyra vägen med bygget så vi slipper spendera ett helt år på trail&error utan kunna köra för fullt ganska snabbt :)


Jo visst gör det de, men då kostar de bananas också.. :twisted: men de är de värt! Blir snabbt rakt fram eller blir det lite väghållning å sånt på också?


Hehe visst gör de ;) Mest gata och rakt fram, blir nog inte någon vidare framgång på runtruntbana med kammarna som sitter i och den där turbon ;) Blir nog mycket bus på nätterna :D

Posted: 07 Aug 2009, 01:37
by RWHP
jimpa wrote:
RWHP wrote:
jimpa wrote:nice turbo.. :wink:


mvh


Haha visst är dom ball :D Du har ju haft fördelen att kunna smeka din turbo lite längre än vi :roll:


japp för jävla grymma skulle man vara rik så sku jag ha en hemma på hyllan också :P

mvh


Haha visst är de så, mustigt aggregat de här :D Blir intressant och se hur de funkar :)

Mvh

Posted: 07 Aug 2009, 22:30
by joas_86
Grym jävla Turbo alltså. Själv ska man köra en Gt40 och tycker de är gankska stort, men sen man gemför med din nya är ju bra stort skillnad ! :lol: Hehe....

Posted: 10 Aug 2009, 02:27
by RWHP
Med lite tur så hittade vi en nippel med metrisk gäng och AN8, perfekt så man slipper göra några större ingrepp på tankarmaturen :)
Image
Image

Posted: 24 Sep 2009, 20:50
by RWHP
Fick ett mms :)

Image

Posted: 24 Sep 2009, 21:52
by simon
Ser ut att kunna bli nått av detta... 8)

Posted: 27 Sep 2009, 14:12
by RWHP
Fick 2 mms till :)

Image
Image

Posted: 28 Sep 2009, 00:23
by micke999
blir ju tokbra de där

Posted: 28 Sep 2009, 16:03
by RWHP
Vill att de ska bli slutet på vintern så vi kan komma ner och låta Ärtan pilla lite i sprutet, med fria händer haha :D

Posted: 03 Oct 2009, 21:04
by RWHP
Då va bilen på hemmaplan igen! Kolla vilket godis :)

Image
Image
Image
Image

Posted: 03 Oct 2009, 21:17
by AllarN
Fina saker.
Snyggt med omfräst remskiva för trigger.

Posted: 04 Oct 2009, 09:38
by Bmwandreas
Ser bra ut. Ett uttag för mottrycksmätning vore kul att ha. Och är plenumkammaren fäst i motorn på något vis? Det vore bra om vi ska ladda 3 bar.

Posted: 04 Oct 2009, 11:07
by Vision79
Bmwandreas wrote:Ser bra ut. Ett uttag för mottrycksmätning vore kul att ha. Och är plenumkammaren fäst i motorn på något vis? Det vore bra om vi ska ladda 3 bar.


haha ja lägg på ngn fet rundstång i alu nu, ärtan har cert i att spränga insug ;)

Posted: 04 Oct 2009, 11:08
by JimmyA
Bmwandreas wrote:Ser bra ut. Ett uttag för mottrycksmätning vore kul att ha. Och är plenumkammaren fäst i motorn på något vis? Det vore bra om vi ska ladda 3 bar.


ni får väl dra på er alla cross skydd ni har och vara beredda på att ducka 8)