Page 3 of 17
Posted: 06 Aug 2009, 22:41
by RWHP
jimpa wrote:nice turbo..
mvh
Haha visst är dom ball
Du har ju haft fördelen att kunna smeka din turbo lite längre än vi
Posted: 06 Aug 2009, 22:46
by simon
RWHP wrote:simon wrote:fint bygge, kommer bli duktigt snabb!
Vi hoppas på det
Förhoppningsvis så har det hjälpt att gå den långsamma och dyra vägen med bygget så vi slipper spendera ett helt år på trail&error utan kunna köra för fullt ganska snabbt
Jo visst gör det de, men då kostar de bananas också..
men de är de värt! Blir snabbt rakt fram eller blir det lite väghållning å sånt på också?
Posted: 06 Aug 2009, 22:46
by jimpa
RWHP wrote:jimpa wrote:nice turbo..
mvh
Haha visst är dom ball
Du har ju haft fördelen att kunna smeka din turbo lite längre än vi
japp för jävla grymma skulle man vara rik så sku jag ha en hemma på hyllan också
mvh
Posted: 07 Aug 2009, 01:35
by RWHP
simon wrote:RWHP wrote:simon wrote:fint bygge, kommer bli duktigt snabb!
Vi hoppas på det
Förhoppningsvis så har det hjälpt att gå den långsamma och dyra vägen med bygget så vi slipper spendera ett helt år på trail&error utan kunna köra för fullt ganska snabbt
Jo visst gör det de, men då kostar de bananas också..
men de är de värt! Blir snabbt rakt fram eller blir det lite väghållning å sånt på också?
Hehe visst gör de
Mest gata och rakt fram, blir nog inte någon vidare framgång på runtruntbana med kammarna som sitter i och den där turbon
Blir nog mycket bus på nätterna
Posted: 07 Aug 2009, 01:37
by RWHP
jimpa wrote:RWHP wrote:jimpa wrote:nice turbo..
mvh
Haha visst är dom ball
Du har ju haft fördelen att kunna smeka din turbo lite längre än vi
japp för jävla grymma skulle man vara rik så sku jag ha en hemma på hyllan också
mvh
Haha visst är de så, mustigt aggregat de här
Blir intressant och se hur de funkar
Mvh
Posted: 07 Aug 2009, 22:30
by joas_86
Grym jävla Turbo alltså. Själv ska man köra en Gt40 och tycker de är gankska stort, men sen man gemför med din nya är ju bra stort skillnad !
Hehe....
Posted: 10 Aug 2009, 02:27
by RWHP
Posted: 24 Sep 2009, 20:50
by RWHP
Fick ett mms
Posted: 24 Sep 2009, 21:52
by simon
Ser ut att kunna bli nått av detta...
Posted: 27 Sep 2009, 14:12
by RWHP
Posted: 28 Sep 2009, 00:23
by micke999
blir ju tokbra de där
Posted: 28 Sep 2009, 16:03
by RWHP
Vill att de ska bli slutet på vintern så vi kan komma ner och låta Ärtan pilla lite i sprutet, med fria händer haha
Posted: 03 Oct 2009, 21:04
by RWHP
Posted: 03 Oct 2009, 21:17
by AllarN
Fina saker.
Snyggt med omfräst remskiva för trigger.
Posted: 04 Oct 2009, 09:38
by Bmwandreas
Ser bra ut. Ett uttag för mottrycksmätning vore kul att ha. Och är plenumkammaren fäst i motorn på något vis? Det vore bra om vi ska ladda 3 bar.
Posted: 04 Oct 2009, 11:07
by Vision79
Bmwandreas wrote:Ser bra ut. Ett uttag för mottrycksmätning vore kul att ha. Och är plenumkammaren fäst i motorn på något vis? Det vore bra om vi ska ladda 3 bar.
haha ja lägg på ngn fet rundstång i alu nu, ärtan har cert i att spränga insug
Posted: 04 Oct 2009, 11:08
by JimmyA
Bmwandreas wrote:Ser bra ut. Ett uttag för mottrycksmätning vore kul att ha. Och är plenumkammaren fäst i motorn på något vis? Det vore bra om vi ska ladda 3 bar.
ni får väl dra på er alla cross skydd ni har och vara beredda på att ducka