det går fort när man är många =)
tack som fan till grabbarna som dök förbi, men vart fan tog tiden vägen? klockan är 10? VA!!?!
Dagen börjar med lite mulligt cruizande i monstercaddyn, ica pettersberg och hämta ut vad jag trodde 2 paket, men det var bara det ena som kom, oljetråg och lite pyssel för att få ner m50in i e30in in in. =)
provmonterar pump tråg och en annan fin blå rail.
rikiga AN anslutningar, så jävla viktigt! =)
Efter lite övervägande så bestämdes det att baksätet kunde "dra helvete"..
haha den här bilden dör jag åt =)
en annan del av köping
lite av panelen, kommer se liknande ut i framtiden, men ingen jävla "tv" ska bli en lcd att köra dator på för att kunna ha sprutet uppe.
bakluckan monterades av för att kopieras av vpm till glasfiber.. FYFAN vad den väger! helvete! började rycka i baguetten när man känner att det finns hopp för en 1440kgs jävla touring..
nytt svettigt partykit väntar också på solen..
mysig kombination
det sjuka är... karel var så jääääääävla lack när han tog ner sin bakvagn, och svor sig blodig på att han aldrig skulle röra en runkig jävla bakvagn på en e30 mer i sitt liv.. och sen.. Han TJATAR på att ta ner bakvagnen, så syyygen på att riva bakvagn... Och likaså jocke, han har skrapat avgasmattor till gryningen allt för många nätter, och han flyger "påt" endå... Sjuka killar men jag gillar det =)
bakvagnen är verkligen homo att riva på e30...
Dom där silentblocken altså.. jag hatar dom!
här är monstercaddyn, skrotnicklas bäste vän.
Jag vart så jävla sugen på att kapa balja.. för att sen kapa mer för att trixa till fuelcellen ordentligt..
här är rosten vi hittat på bmn.. bra betyg!
skumma plattor för att hålla nåt med silentblocken på plats.. Svetsas tillbaka =)
Efter mycket jävla spettande, svärande, svettandes, blödandes.. så blev det en fet snuskig kebab på näckrosen.. och efter det stod vi och dividerade om hur fuelcellen skulle monteras i bagageutrymmet (alla ville undvika bakvagns jäveln som bara inte ville ner...
sen drar karel en
- Nej, nu jävlar ska diffen ner. Så är det bara..
Och det lät precis sådär jävla svenskt och "filmliknande" trots den tjeck han egentligen är. =)
Så jag svär och börjar sparka på bakaxeln bara för att markera allvaret... och då brakar aset till bakvagn ner? Våga inte tro att vi spettat klent, larsson har blodutgjutelser i armvecken där han höll spettet och lyfe hela bilen med 3 pers hängades för att hålla ner bilen..
karel gillar verkligeeen att grilla bakvagnen..
karel vs silentblock
1-0
går i säljtankar på en caddy, så vi höjde värdet med det dubbla.. har förövrigt nybytta vevlager och fräsh olja

om nån är sugen
när man tror dan är slut sitter jocke och förbereder för att svetsa igen golvet när vi endå är i farten, men det var nå knas med garagets svets så det sket sig..
när jag sen kommit in och försökt att larma dörren med m5ans larmdosa ser jag även att jag har garagetajjarhandskarna kvar på mig...
Haha festlig dag, och tack som satan i helvete grabbar!
signar ut.