Page 3 of 4

Posted: 02 May 2007, 22:29
by Overcharged
det rör på sig rätt duktigt!!

grattis :D

Posted: 03 May 2007, 08:36
by micko
hehe, sköjj..
=))

Får väl sätta mig o klippa mer när jag får tillbaka datorn ;)

Posted: 03 May 2007, 13:05
by micko
Fixat ;)

Posted: 03 May 2007, 18:26
by Chrille
Jäklar va det skjuter på!

Posted: 08 Jun 2007, 22:19
by sidenmark
Raceaddic wrote:Nu vart det kört på rullar ikväll vi fick 577hk vid 5615 varv och 740nm vid 5312 varv med 1.4bar på bakhjulen

tyvärr så gick de inte o mäta längre då de bara spann över 5600varv på 255or bak (nån som vet hur MT däck funkar på rullar heheh), hoppas SQR gör inköp av frächa rullar snart då de är totalt blanka :?

körde med 1.8 på strippen men på rullarna ville den inte över 1.4 tacka vet ja navbromsar istället hade vart kul o testa hos ppf så man får en kurva som inte slutar vid 5600 utan får gå hela vägen till 7200rpm


tjenare får grattulera , men det var väll tur för mig att det inte gick o bromsa mera , för då hade man väll blivit pikad för att du hadde mer effekt än min bil :) fast ska jag va ärlig så kollade jag på mina tidkort o ni hade 1 km snabbare sluttfart :) fan tur att man trimmar vidare !
mvh robban

Posted: 09 Jun 2007, 05:53
by Vision79
Skönt ryyt i maskinen! :)

Jag längtar tills min egen uppstart :):)


Varför körde ni inte 745 kolvar? eller var det ett "tomt! 745 block ni utgick ifrån?

edit: såg det var ifjol ni körde 745motor :oops: ...nu ? *morgontrött*

Posted: 14 Jun 2007, 22:29
by wallin
gött ryt i maskinen
är effekten verkligen mätt hos sqr?
när han justerade in min bil mätte han bara effekten
på veven :o

Posted: 08 Sep 2007, 12:41
by Pimplaren
Va körde ni med för WG och dump i denna kärra?

Finns mer film på den? behöver motivation för att bygga på min m106 i m535i :)

Posted: 08 Sep 2007, 18:52
by micko
WG är ngn form av kinagrej, fungerar kalas, dumpventilen är från bmw 745 ;O)