

Tror en viss Gyldmark blev lite sugen på att få ihop hajjen nu

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Kul för dig.m_ellisson wrote:Så idag har d mappats ett par timmarbörjar skjuta på endel
.men återstår en hel del som vi får ta till helgen!
Tror en viss Gyldmark blev lite sugen på att få ihop hajjen nu
Ja film kommer sen när det är färdigmappatmbma wrote:skönt att det börja bli klart nu(:
släng upp en film så man får se besten;)
Ja han e säker som fanPitbull wrote:Kul för dig.m_ellisson wrote:Så idag har d mappats ett par timmarbörjar skjuta på endel
.men återstår en hel del som vi får ta till helgen!
Tror en viss Gyldmark blev lite sugen på att få ihop hajjen nu
Detta fixar Dan lätt, han är duktig.
Provtryckte min wg idag o den läcker som ett soll mellan ventilen & styrningenxtiz wrote:kina som kina.. pressa ur styrningen lite och lägg loctite flänstätning. Ovansidan om styrningen la jag.
Mvh
Håller med,tycker att wg e en av dom viktigare delarna i en turboanlägg-Drullen wrote:Ja förstår mej inte på de här och köpa kina saker, alla vet ju att de e piss. Men går på niten ändå, sen ska de klagas..
Både de inte va bättre att köpa en beg s2 wg, och skulle inte den palla så finns nått annat bra på beg marknaden.. Både ju va likvärdigt pris som på en ny King wg som ändå så inte funkar som man får byta och losa en del pengar på & att sedan "Köpa rätt" Wg.. Aja de e alltid lätt att va efterklok i många fallMen att köpa en redig direkt spara nog mycket elände & framför allt tid
Magnus: De låter bra att de börja röra på sej iafHoppas nu allt håller i sommar & de blir mycket körtid.
finns dom som bygger 800-1000hk maskiner som lägger sjukt mkt pengar på motorn så köper dom en äcklig kina wg som kan göra så motorn rasar...micke E28 wrote:Håller med,tycker att wg e en av dom viktigare delarna i en turboanlägg-Drullen wrote:Ja förstår mej inte på de här och köpa kina saker, alla vet ju att de e piss. Men går på niten ändå, sen ska de klagas..
Både de inte va bättre att köpa en beg s2 wg, och skulle inte den palla så finns nått annat bra på beg marknaden.. Både ju va likvärdigt pris som på en ny King wg som ändå så inte funkar som man får byta och losa en del pengar på & att sedan "Köpa rätt" Wg.. Aja de e alltid lätt att va efterklok i många fallMen att köpa en redig direkt spara nog mycket elände & framför allt tid
Magnus: De låter bra att de börja röra på sej iafHoppas nu allt håller i sommar & de blir mycket körtid.
ning så varför snåla? audi wg e kanske lite stor å klumpig men funkar iaf
Ja jag skacjagenmark wrote:Du får ordna bakkjolen med magnus.. blir ju ledsen i ögat när jag står här och tittar, och det skär i ögonen
Vilka jävla tomtar att sälja sånt skitm_ellisson wrote:Nej jag håller med er grabbar.. jag köpte denna för att den gamla 38mm hks kopian fungerade hur jävla bra som helst utan några som helst problem, men det var ju den det!
Aldrig mer kinagate nu iaf
Skickade ett ´´klago``mail till KL fick detta som svar:
Hej
du får skicka upp den så får vi se hur det ser ut
det skall vara ett spel här imellan , men det skulle kunna vara för stort enligt ditt mail
(det skall helst vara så lite spel som möjligt ,-Utan att den skall kärva när det är Riktigt varmt)
det skall vara ett visst läckage här , motorn pumpar Massor av luft , det som kommer förbi styrningen är Minimalt
Om du har skenande laddtryck , beror oftast detta ej på wastegaten i sig ., om den ej är feldimensionerad
utan wastegatens placering är ofta problemet , den skall sitta i flödesrikningen , nära turbon
om man drar iväg ett långt rör till wastegaten så kommer det att bli skenande laddtryck
man skall ha grov och kort slang till wastegaten
jag tror du har felet här , det är vanligast