Posted: 22 Jan 2011, 22:25
Japp det var riktiga pulssplitt grenrör.
nja, 1000 så skiter jag i att googla efter bekräftelse på allt det du sägerBmwandreas wrote:Jag är snart uppe i 500 bromsade bilar i dynapacken. Så lite har man hunnit sett. Eller vad tror ni?
Bra gjort!Bmwandreas wrote:Japp det var riktiga pulssplitt grenrör.
Audin hade pulsplitt. 2cyl till en port och 3st till en port. Sen böt vi till en singel 58 på samma grenrör. Visst 5 cyl är inte helt rätt med pulssplitt men det var så bra det kunde bli.Bonje wrote:Bra gjort!Bmwandreas wrote:Japp det var riktiga pulssplitt grenrör.
Jag tvivlar varken på din erfarenhet eller kompitens. Men jag måste ju fråga hur jämförelsen är gjord när du inte berättat allt.. visst
Förrut jämförde du nämligen en SC5862? Mot en KKK29 på en 5-cyl Audi motor.
Det är ju kanske inte det mest rättvisa testet, även om SC58:an säkert är bättre hur som.
Fler rättvisa jämförelser, det är verkligen superintresant och gör att folket får lättare att välja aggregat!
jimpa wrote:kör du snabbare än mig(9.25) komande säsong så bjuder jag på en fylla din svettige tjeck
mvh
haha vafan de va ju ingen bra dealjimpa wrote:och lyckas du inte bjuder du!!!
Färsking =)Bmwandreas wrote:Jag är snart uppe i 500 bromsade bilar i dynapacken. Så lite har man hunnit sett. Eller vad tror ni?
mobne wrote:Ser fram emot den nya setupen! Tiden känns inte alls långt borta heller.
Bra val av turbo, tror helt klart precisionsnurran ger mest register kontra flöde/effekt.
Märke ju bara hur min sc6262 bjöd på över 100whp mer och samma spool
jimpa wrote:kör du snabbare än mig(9.25) komande säsong så bjuder jag på en fylla din svettige tjeck
mvh
Beemari wrote:jimpa wrote:kör du snabbare än mig(9.25) komande säsong så bjuder jag på en fylla din svettige tjeck
mvh
HAHAHAHAaaa
Karel021 wrote:Beemari wrote:jimpa wrote:kör du snabbare än mig(9.25) komande säsong så bjuder jag på en fylla din svettige tjeck
mvh
HAHAHAHAaaa
haha WTF kan du byta namn eller?
BEE MARI
biet MARI lixom !