Efter jag läst reportaget om dig och bilen fick jag ett grymt meksug så det var bara att dra på sig skitkläderna o ge sig ut o svetsa lite, tack för motivationen.

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Pitbull wrote:Han lär inte nöja sig med effekten som den spolen klarar av.Andy_b wrote:hehe jag röstar på fördelarlock med en msd 6a .. nu när du endå bara kör på små ladd tryck ... dvs under 2 bar
nej precisBäckis wrote:Pitbull wrote:Han lär inte nöja sig med effekten som den spolen klarar av.Andy_b wrote:hehe jag röstar på fördelarlock med en msd 6a .. nu när du endå bara kör på små ladd tryck ... dvs under 2 bar
En MSD 6 räcker till mer effekt än han har, men det känns nog inte aktuellt ändå.
hehe precis...men får hoppas lådan håller ihop för det finns inget mer utrymme för utgifter i den kalibern just nu!Pimplaren wrote:Nu är det väl bara växellådan som är jänkeskrothoppas den håller ihop för dig!
är med på vad du menar, men dragläge finns innan micron bryter.mhr wrote:ja men vad gör brytarn för funktion i botten? du lär spränga motorn ganska fort om du släpper launchen innan motorn belastas.
Tackar!!M-techer wrote:Grattis till förstasidan i Bilsport!