phonicx wrote:Att ni har sånna problem med Piddan. Jag har köpt en låda av honom och gjort ett byte efter det, inga som helst problem han är så trevlig när man träffar honom..
jag har träffat och handlat av honom ett par ggr jag oxå. kan verkligen inte begripa varför han håller på så här.
Piddan köpte motor, låda kardan och diff av mig. Fick förskott på 4000. Vi beslöt att han skulle demontera bilen själv, han hämtade bilen, jag fick resterande pengar för de vi kom överens om, och ska få inredning, bromsar, fälgar etc när han är klar. Så far har tycker jag han har varit reko! Skulle inte tro att han skiter i att lämna de grejer jag ska ha tillbaka, men har haft fel förr. Tror dock inte det är så nu..
nej nej.. nu missförstår ni.. ja fick tag på en stötfongare 2mil ifrån piddan så han åkte snällt o hämta den åt mej för annars skulle den va såld dagen efter.. han ville bara ha soppa pengar så han fick 300kr för o hämta den.. så nu ligger den hemma hos han o d va därför ja tänkte nån kunde ta me den upp men nu lutar d åt att ja hämtar den o lite andra grejer på vägen.. däck i borås tex.. så ska nån ha grejer från sthlm så åker ja ner mot skåne på tisda... bara o pma.. eller ring..
URSÄKTA MIG GRABBAR... MEN VA FAN ÄR DETTA FÖR JÄVLA SANDLÅDA??
DE E JU SKRÄMMANDE...
VAD GÄLLER MIN OCH BRUZZES AFFÄR SÅ FINNS DET SOM VANLIGT "2 SIDOR AV ETT MYNT"...
DÅ DET BLIVIT MISSFÖRSTÅND VAD GÄLLER DEM DÄR OKEN SÅ ERBJÖD JAG MIG O BETALA 500KR ALTERNATIVT KÖPA TILLBAKA ALLT..
HAN VILLE INGET AV DET SÅ DÅ FÅR DE VA SÅ...ATT HAN SEN ÄR SUR ÄR UPP TILL HONOM...
MEN ATT DET SKA BLI EN SÅHÄR STOR HÖNA AV EN LITEN FJÄDER TYCKER JAG ÄR RIKTIGT SJUK...MEN ALLA HÄR INNE KANSKE ÄR AV SAMMA SKROT O KORN? FÖR ATT EN AFFÄR GÅTT SKIT SÅ SKA MAN BLI STÄMPLAD SOM EN DÅLIG PERSON..FINNS FLERTALET ANDRA HÄR PÅ FORUMET SOM JAG GJORT AFFÄR MED DÅ ALLA GÅTT SMÄRTFRITT FÖR BÅDE MIG O ANDRA PARTEN...
SKÄRP ER FÖR FAN..VART SKA DETTA SLUTA? DE ÄR VÄRSTA SANDLÅDE NIVÅN NU...PERSONLIGEN SÅ SKITER JAG I OM ALLA PÅ DETTA FORUMET HATAR MIG FÖR JAG INTE GER BRUZZE 1000KR FÖR OKEN SOM HAN I STORT SETT FICK GRATIS...
OCH ANG DEN DÄR RATTEN SÅ ÄR DEN SKICKAD OCH KOLLI NR ÄR LÄMNAT TILL FREDRIK (205GTI) LR VAD HAN HETTE... SÅ DE ÄR OXÅ RENT.
O FÖR ATT MAN INTE ÄR AKTIV HÄR INNE VARJE DAG SÅ FÅR MAN SKIT FÖR DET MED...TYCKER BARA DE ÄR ETT BEVIS PÅ ATT MAN HAR ETT LIV UTANFÖR PPF OCH GARAGET...
HUR SOM HELST SÅ FÅR NI ALLIHOPA HA EN BRA HELG O TREVLIG JUL O NYÅR ETC FÖR DE SKA JAG HA..DETTA RÖR MIG INTE I RYGGEN SÅ FORSÄTT KASTA SAND OM NI VILL...
Du glömde caps lock på. och hej du jag har då inte fått något kolli nr tycker posten brukar inte ta över 3v på sig att lämna ett paket? får jag inte kolli nret idag så kommer ja upp och besöker imorn så se till o sluta blocka mig på msn och ge mig mitt satans kolli nr till paketet som 90% chans inte ens är skickat så du får nog snabba dig till posten. mvh Fidde
205gti-88 wrote:Du glömde caps lock på. och hej du jag har då inte fått något kolli nr tycker posten brukar inte ta över 3v på sig att lämna ett paket? får jag inte kolli nret idag så kommer ja upp och besöker imorn så se till o sluta blocka mig på msn och ge mig mitt satans kolli nr till paketet som 90% chans inte ens är skickat så du får nog snabba dig till posten. mvh Fidde
joho da...Skickade det till dig i måndes...så de lär du ha fått.. ang msn så är du inte blockad...har bara inte varit hemma på 1½ vecka typ...därför jag inte heller varit inne här:P... Skicka pm om de är något mer oklart..
Mvh P
så när erbjöd du mig 500 kr för oken? har ja då inte hört ngt om? men om så e fallet så kör vi på det. bara å sätta in pengarna på mitt konto.har du ej konto nr så hör du av dig till mig.
det du kallar för missförstånd är att du annonserat ut m3e30 ok, sen när ja fått dom så säger du att dom kommer från m3 e36 men att oken en inte änns kommer därirån när man kollar upp dom..hhmmm vet inte om det är ett missförstånd eller ej
tror alla har genomskådat dig faktist
205gti- han är väldigt arg därför han kör me caps lock skulle ja tro hehe
piddan skall jag vara ärlig så va faaan e30m3 ok va i helvete är du sten dum eller? och sluta fjanta med caps lock det bevisar bara du sitter i sandlådan eller är 80++
blir iriterade när någon tex du anonserar en sak som är en helt annan sak och det är inte i närheten av sanningen.
mvh
HAHAHA. Killen tror verkligen på sina lögner o bortförklaringar .
Seriöst Piddan, tror du verkligen på att du skött dina affärer? att du erbjudit BRUZZE 500:- för oken? att du skickat kollinummer på ratten?
du får ju svar på tal från köparna att det inte stämmer.
seriöst, låt han va istället. han är för dum för att förstå sina fel. förr eller senare blåser han fel person och en vacker dag så knackar det på dörren.