precis det väger!!det räcker med vipecr.ivars wrote:vad ska man med en härva till?

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Adressen e inte tegänglig längrebergman wrote:Jag handla en elhärva från http://www.kustom.e-butik.se/ som verka rätt schysst.
Mvh Bergman
japp, jag gillar knåpa lite, + att jag bara drar en kabel fram till jusen som går till alla ljus, så jäkla överkurs behöver det inte vara i min "dragracebil"Drullen wrote:Vet att de finns lite enklare elsystem för runt tusingen, Men bättre du köper kabel själv på löpmetern Ivars.. Så kosta de nog inte mer än nån hundring
Glöm inte fota gatsvålarna =)
r.ivars wrote:du vet ju varförFernis1 wrote:Riktigt nice filmer Ivars, hoppas också att vi får se dig på sthlms gator något nästa år vart ju inget av det detta årJAG HATAR STOCKHOLMARE.. haha nej.. Jag gillar fan stockholmare, så självklart kommer jag och tampas lite 2010, det är väl där allt händer?
Fernis1 wrote:r.ivars wrote:du vet ju varförFernis1 wrote:Riktigt nice filmer Ivars, hoppas också att vi får se dig på sthlms gator något nästa år vart ju inget av det detta årJAG HATAR STOCKHOLMARE.. haha nej.. Jag gillar fan stockholmare, så självklart kommer jag och tampas lite 2010, det är väl där allt händer?
Hehe ja det hoppas jag att du gör, plats att ställa trailers/bilar osv är inga problem att fixa här om du/karel vill komma och köra för det hoppsa jag att ni gör