Tar väl å drar en uppdatering på dom senaste veckornas händelser då!
Hann med att åka kjula2 å Orsa midsummer festival innan motorn gav upp, så fick känna lite på bitarna iaf! fruktansvärt arg när allt funkar som det ska, tyvärr var det väl lite strul på båda tävlingarna, så bilen fick inte riktigt prestera det den var god för.
Men bästa resultat på kjula blev 9.35 238 tror jag med svår burnout i hjulhusen, tog fan i överlalt
Å på orsa dammade jag av en 9.26 repa med 241km/h i slutfart då, 1.95bars ladd, så kanske 740whp under den repan då. sen började först urtrampningslagret jävlas å sen skottade jag motorn.
Kjula:
Hjullyft!! brorsan satt på huk snett bakom bilen å såg luft under bägge framhjulen
Sekunden senare höll jag på att få chevelle-jäveln över taket
å så till sist under den repan hände nåt skumt med min dump
HAVERI!!
När jag sopa i trean så tappade bilen orken totalt, slog av, tänkte att nu gick den nog i laddtrycksspärren eller något, å gav på igen men fortfarande lika orkeslös. Rullade till banslut å tog mig tillbaka till depån
Sen såg jag dehär
Dumpjäveln hade flugit isär! Vilket jävla skit, satt ihoplimmad
Så är det nån annan som äger en G.e.t-dump, kasta den i soporna, för sämre svensktillverkat skit har jag aldrig sett.
Sen blev det dumpventils-mek
Pluggade skiten med en plåt, dumpen satt ju som tur är med v-bandsklämma, så det gick bra att kila en plåt å en o-ring emellan flänsarna
Mycket folk som var intresserade!
Fortsättning följer, nu blir de mat