Info om Säljare/Köpare

Sälj dina trimdelar

Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast

FugitivE

Post by FugitivE »

Säljare: Bullen!

Köpare: Jag

Köpte fuelcell av honom, snabb och bra affär. Dock så tog bussgods lite tid på sig men inte mer än normalt. Men inget som vi hade kunnat göra något åt.

6/5 ;)
Grefven

Post by Grefven »

jag hatar bussgods mer och mer för var gång. tog nog 3-4 dagar innan man kunde följa kollinummret denna gången. man förstår ju att köparen blir orolig när dom förskottsbetalat.

Men det hade blivit dubbelt så dyrt med posten så det är ju därför man snålar vidare med bussgods.
Vision79

Post by Vision79 »

Säljare: Jag

Köpare: Peter_1982

Köpte en stor e30 diffspärradklump av mig som jag trodde var lamellbromsad :(, vimsade till det lite men Peter behöll diffen tills jag hittade en ny köpare och han ombesörjde att skicka den etc jag betalade tillbaka mellanskilladen och jag hoppas alla är glada och nöjda :)

Peter är en bra kille att göra affärer med iaf, pengarna satt på kontot snabbt!

3,5/5 (3,5 till mig själv som inte visste skillnad på en visco/lamell)
M3Crille

Post by M3Crille »

Säljare (eller rättare sagt "skänkare") : SebastianV

Klar 5a i betyg till Sebastian som utan o tveka erbjöd sig o skänka en skyddsdel till min vxllåda mot porto!! :D Delen dök upp som överenskommet o ersättning för porto kommer så fort ja fått kontonr! Heder att d fortfarande finns så trevliga människor trots man aldrig träffats!! :D D finns hopp för världen trots allt.. :wink:
070-201 85 62
cats

Post by cats »

Säljare: ippe

Sålde mig motorkuddar av ej avtalad sort och vägrar gå med på att häva köpet. Till saken hör att jag sagt att jag inte tror att han blåst mig medvetet (han visste nog inte om själv att det var fel kuddar) och att jag just p.g.a detta kan tänka mig betala halva frakten tillbaka men det kvittar, han vill hellre behålla mina pengar. Det är inte stora summor det handlar om, men jag anser ialf att det är en principsak att man går till mötes och tar på sig även om man av misstag sålt något i tron att man har rätt del.

Lågt betyg.
Anders, 073-2520253
Die erste Dobermann

Post by Die erste Dobermann »

Köpare : Jag
Säljare : Longdahl

Det var nog en av de allra smidigaste affärer jag gjort fick den levererad till orten jag befann mig i smidigt att göra affärer med tradar chaffisar :D

Betyg 5/5
Hellre dö änn fega.
Micke

Post by Micke »

Säljare: Kocken

Möttes halvvägs, skicket på grejorna var som förväntat = 5/5
/M|cke F@.gner
205gti-88

Post by 205gti-88 »

Säljare : Piddan

Köpte en Momo ratt av piddan för runt 3veckor sedan betalade samma dag och säljaren skulle då skicka ratten dagen efter med posten.

3veckor har gått och ja har fortfarande inte fått någon ratt. fick tag i honom på msn för 1vecka sedan han skulle då smsa ett kolli nr till mig men detta har fortfarande inte hänt.

Han är numera aldrig inne på msn han har med 100% blockerat mig.

Får jag inte tag på honom kommer jag ta med mig en stor kompis och åka upp till k-stad och hälsa på ska ändå inom en polare i åhus och det är inte mer än 2mil därifrån.

Så förhoppningsvis kan det lösa sig utan några problem.
Pitbull

Post by Pitbull »

205gti-88 wrote:Säljare : Piddan

Köpte en Momo ratt av piddan för runt 3veckor sedan betalade samma dag och säljaren skulle då skicka ratten dagen efter med posten.

3veckor har gått och ja har fortfarande inte fått någon ratt. fick tag i honom på msn för 1vecka sedan han skulle då smsa ett kolli nr till mig men detta har fortfarande inte hänt.

Får jag inte tag på honom kommer jag ta med mig en stor kompis och åka upp till k-stad och hälsa på ska ändå inom en polare i åhus och det är inte mer än 2mil därifrån.

Du har PM,
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494

2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
BRUZZE

Post by BRUZZE »

205gti-88 wrote:Säljare : Piddan

man kan ju hoppas att folk börjar inse hur fan den där piddan sköter sina ffärer.
pelko

Post by pelko »

Bäckis kanske kan försöka kontakta tomten eller helt enkelt få honom medvetet mindre aktiv på forumet. Han verkar inte vara mer aktiv än att blåsa folk heller...

Mvh Mathias
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
PaparaZZi

Post by PaparaZZi »

banna honom och han gjör ett nytt konto endå..åk upp och banka skit ur honom istället!
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com

Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
BRUZZE

Post by BRUZZE »

PaparaZZi wrote:banna honom och han gjör ett nytt konto endå..åk upp och banka skit ur honom istället!
`

man får åka NER tror ja :D
Pitbull

Post by Pitbull »

BRUZZE wrote:
PaparaZZi wrote:banna honom och han gjör ett nytt konto endå..åk upp och banka skit ur honom istället!
`

..................
Last edited by Pitbull on 08 Dec 2008, 00:19, edited 1 time in total.
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494

2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Grefven

Post by Grefven »

Pitbull wrote:
BRUZZE wrote:
`

Ngn som har lite info om Piddan?
Har ett gäng polare där han bor som
är ganska stökiga. :twisted:

räcker du skickar någon polares lillasyrra för han är bara en liten knubbis. behövs inte ett gäng gangsters för att prata honom till rätta.
pelko

Post by pelko »

Vem är inte trevlig när man ska mötas upp och göra affär?

Bakom tangentbordet och 100 mil ifrån någon annan kan man vara lite kaxigare.

Mvh Mathias
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Post Reply