F.D - Team VPM
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Grattis ivars! Ska bli skoj att se den nästa år.. Va blir det för låda?
Coolt att m3 lådan höll för dina "snälla" starter på 2:an.. Jimmy va här å skvallra lite efter malmby..
Coolt att m3 lådan höll för dina "snälla" starter på 2:an.. Jimmy va här å skvallra lite efter malmby..
Äger en 10 sek e36:a =) Bästa et: 10.27@239.4
830whp & 906nm
Motor effekt
Ca: 932hk & 1015nm
www.insanity.se
830whp & 906nm
Motor effekt
Ca: 932hk & 1015nm
www.insanity.se
här är 2st 9or.. jag åkte 9.90 sen 9.86 och sen 9.90.. gick inte att ställa på mer effekt, det var i princip vad jag hade fäste till...
http://www.garaget.org/video/izuthlbnlp5k
finns även en från hytten film jag lagt ut här i tråden
Jo fyfan nicke, däcken måste ut, jag får krupp av att den ser ut som den gör nu
http://www.garaget.org/video/izuthlbnlp5k
finns även en från hytten film jag lagt ut här i tråden
Jo fyfan nicke, däcken måste ut, jag får krupp av att den ser ut som den gör nu
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
PiLlEvAn wrote:gick det och ändra returen på dina dämpare? den är alldelens för snabb
Ja det såg så ut, istället för att sätta sig så sköt den upp arslet och började studsa å ha sig.
jonas_edling@hotmail.com
0736-560290
0736-560290
-
Hilda wrote:Oj oj oj Ivars....nu får du sluta med inlägg....känner mig inte alls så slö faktiskt....
Jag måste säga att skulle jag lägga ut lika mycket som du Ivars skulle jag behöva knappa här hemma med pekfingervalsen i typ 2år på allt du laggt in.....Du skall ha respekt för grymt bygge men du skall ha grym respekt för allt du matar in i team vpm tråden
Jag har som sagt typ 200bilder att uppdatera med cabben men jag vet inte när jag skall orka lägga ut dom så ni får titta lite på min nya skapelse som är införskaffag som sommarbil....
BMW 535im med BMW 745 motor med linksprut....
Den är i snuskigt bra skick, 250mil har den gått de sista 12åren....
OZ Racingfälgarna sitter inte alls så tokigt på bilen, eller?
Den lilla kjolbiten som skall sitta på framskärmen finns och ligger nylackad som allt annat på bilen...
Mvh Hilda
När får vi se mer bilder på denna då?:):)
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
M3JONAS wrote:PiLlEvAn wrote:gick det och ändra returen på dina dämpare? den är alldelens för snabb
Ja det såg så ut, istället för att sätta sig så sköt den upp arslet och började studsa å ha sig.
jepp, den var väldigt bråkig och betedde sig inte så grymt och på filmen ser man hur han studar upp börjar spinna, ner upp spinner och jävlas..
Problemet är funnet, det är någon som svetsat "panard staget eller wishbone staget" den triangeln som sitter i diffens överkant in mot karossen. Det betyder att den inte flyter och därmed kan använda fjädringen... Därav jag hade såna jävla strul i 4-hjulsbänken som jag skrev epic fail på... Ska plocka ner staget ikväll och hoppas någon svarvexpert hinner fixa till det.
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
- Bmwandreas
- Moderator
r.ivars wrote:M3JONAS wrote:PiLlEvAn wrote:gick det och ändra returen på dina dämpare? den är alldelens för snabb
jepp, den var väldigt bråkig och betedde sig inte så grymt och på filmen ser man hur han studar upp börjar spinna, ner upp spinner och jävlas..
Problemet är funnet, det är någon som svetsat "panard staget eller wishbone staget" den triangeln som sitter i diffens överkant in mot karossen. Det betyder att den inte flyter och därmed kan använda fjädringen... Därav jag hade såna jävla strul i 4-hjulsbänken som jag skrev epic fail på... Ska plocka ner staget ikväll och hoppas någon svarvexpert hinner fixa till det.
- Bmwandreas
- Moderator