Om diffen funkar så kommer jag självklart. Men glöm inte slicksen så de finns ursäkter
Jag kommer med slicksen och hoppas att få köra en repa mot dig. Men du ska veta att det är lugnt från min sida. Jag vet att din bil går gött så att få en förlust mot dig gör mig ingenting, tycker det är kul att jävlas lite bara ha de/Rikard
Det är lungt från min sida med. Din bil går ju som sagt bra.
Men jag vet fortfarande inte om jag kan åka. Provade med gatdäcken idag o de blev 2 spår. Ska prova med slicksen imorrn på dagen om de funkar.
Nu går bilen igen. Var ut o provade lite nu ikväll.Provade med gatdäcken då blev de 2 streck iallafall. Ska ut o prova med slicksen imorrn på dagen. Hoppas de fungerar
Jag blir så less ibland! Nu är de kopplingen som e sop slut. Tyckte de känndes konstigt. Rev skiten idag och de såg förjävligt ut.
Åkte in till stan till folk som höll på med de. De sa att de e bara att köpa nytt. Det är slagit sig för mkt.
Så nu måste jag ha tag på grövre koppling, men de känns som att de inte blir mantorp nu
Om någon är intresserad så är min bil till salu! Men tyvärr har den ingen koppling nu. Men de går säkert att komma överräns.
Bud är de som gäller. Eller bytes mot nå roligt 4 kraffs.
M3JONAS wrote:Vad körde du med för koppling? I första inlägget står det 618 platat och 4 puck sinter. Stämmer det? orkade inte läsa igenom alla 12 sidorna...