[Shomakie] E30 M20B25 Turbo -88 [365whp 500wnm]
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
birro wrote:Hoppas det går bra på besiktningen nu då. Blir de några nya grejjer över vintern?
ja med =)
Jo...tänkte byta till en större wg och bygga om returen in i avgassystemet så jag kan få ner laddet...min hks kopia går minst att köra 1.3bar och jag vill gärna kunna köra under 1 bar och sen ställa på mer istället =)
Annars så ny bak, glasfiberhuv med kolfiberlaminat o lite sånt smått och gott...har tänkt att bara köra me den nästa år =)
Så jäkla nervös inför bes....är rädd att dem kommer klanka ner på mina spolar som sitter precis över ventilkåpan....över elcentralen tänkte jag bygga nåt i kolfiber...det kan dem väl inte klaga på?
Har ett par gamla kontakter från originalhärvan som är inlindat i en plastpåse under gamla lmmplatsen...kapa av dem?
har blackpanel mätare..tänkte bara koppla ur strömmen på laddmätaren så syns ju inget...
Läcker från avgassystemet vid skarven efter katten...kan bli att kleta på massa avgaspasta för värdernas skull...
Plocka ur stolarna för att besmannen kanske inte kommer i dem och då blir grinig...hmmm...
Lirar allt så ska den in på fredag...och förhoppningsvis bli GODKÄND!!
Har ett par gamla kontakter från originalhärvan som är inlindat i en plastpåse under gamla lmmplatsen...kapa av dem?
har blackpanel mätare..tänkte bara koppla ur strömmen på laddmätaren så syns ju inget...
Läcker från avgassystemet vid skarven efter katten...kan bli att kleta på massa avgaspasta för värdernas skull...
Plocka ur stolarna för att besmannen kanske inte kommer i dem och då blir grinig...hmmm...
Lirar allt så ska den in på fredag...och förhoppningsvis bli GODKÄND!!
2 dagar kvar innan domedagstestet =)
var iväg och snålade ner den lite...men fick höra av en polare som också har en 88:as e30 att man har ju 3.5 i co och då är det ju ganska lungt med värderna?
Annars så ska det nog inte vara några problem..
Nån som haft problem när dem besiktat att besiktningsmannen tycker att kopplingen är för svår att manövrera?
var iväg och snålade ner den lite...men fick höra av en polare som också har en 88:as e30 att man har ju 3.5 i co och då är det ju ganska lungt med värderna?
Annars så ska det nog inte vara några problem..
Nån som haft problem när dem besiktat att besiktningsmannen tycker att kopplingen är för svår att manövrera?
shomakie wrote:Chrille wrote:Gick han igenom?
Nästa fredag =)
Men åhh.. o du stressar som en lite smurf.. E ju cool lugnt det här ju!
Lycka till på fredag... NU på fredag
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II