m20b20 projekt... end of story :\
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- bmw_fredde
wuffee wrote:Hmm, den som inte vet hur de är att lägga i en bakruta +den lilla listen som sitter i listen så att säga kan jag fråga.. jag har tämligen bra stubin och humör.. Men de här är jävlar mig något av de jobbigaste någonsin *morr*
Ähhh... Då är ju framrutan jäkligare...
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
M5 S62 IMOLA II
bmw_fredde wrote:Eller så sätter du varvräknar kabeln på "stiftet" som sitter på dis 4an så slipper du krångla..
Mm, de blir nog faktiskt att jag gör så.. tämligen smidigt ..
Chrille wrote:wuffee wrote:Hmm, den som inte vet hur de är att lägga i en bakruta +den lilla listen som sitter i listen så att säga kan jag fråga.. jag har tämligen bra stubin och humör.. Men de här är jävlar mig något av de jobbigaste någonsin *morr*
Ähhh... Då är ju framrutan jäkligare...
Same same men annorlunda
wuffee wrote:Hmm, den som inte vet hur de är att lägga i en bakruta +den lilla listen som sitter i listen så att säga kan jag fråga.. jag har tämligen bra stubin och humör.. Men de här är jävlar mig något av de jobbigaste någonsin *morr*
hah.. kass e du .. e väl inte så svårt
You're a sexbomb love machine, 69 shots o'gasoline
Jaha, då har jag varit ute och gjort en jävligt bra och absolut seriös film..
Klaga inte på min kabelröra vid haltechet.. är faktiskt värre än de ser ut.. blir att snygga till de med några buntband å å å så ..
Hundfan gnäller och är ivägen lite också men de får ni leva me ..
Vore bra om jag kunde få låna utrymme av någon å lägga upp filmen på då photobucket inte rockar
Mvh
Uffe
http://s4.photobucket.com/albums/y139/w ... -varmk.flv
Klaga inte på min kabelröra vid haltechet.. är faktiskt värre än de ser ut.. blir att snygga till de med några buntband å å å så ..
Hundfan gnäller och är ivägen lite också men de får ni leva me ..
Vore bra om jag kunde få låna utrymme av någon å lägga upp filmen på då photobucket inte rockar
Mvh
Uffe
http://s4.photobucket.com/albums/y139/w ... -varmk.flv
Härlig film
men nu vill vi se lite snytande!
Chrille Gustavson
M5 S62 IMOLA II
M5 S62 IMOLA II
Chrille wrote:Härlig film
kan säga samma sak till dina filmer
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
wuffee wrote:Fido85 wrote:det var nära ögat med hunden i slutet av filmen
Den idioten är sådan.. han äter på däcken jämt.. vägrar akta sig.. Han får ta konsekvenserna..
haha...det påminner om våran hund bryr sig inte förrän man är nån cm från honom så då KANSKE han flyttar sig
Mvh Christoffer
Tel:+358504210611
Tel:+358504210611