Tråden för oss träningsnarkomaner
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
kollade lite och soyaböner hade fasen 35.9% protein, en del fett också visserligen.
Sedan att havregryn hade soppas mycket protein hade jag inte en aning om
http://stefhanandersen.se/?p=180
Sedan att havregryn hade soppas mycket protein hade jag inte en aning om
http://stefhanandersen.se/?p=180
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
Ser att bullen redan har tipsat lite men måste tillägga tonfisk i tomatsås!Wiic wrote:Tack för ett kanon inlägg!. Det som är så dumt är att jag hinner inte äta som man ska på förmiddagen då jag pluggar. Utan äter mellan 07:15 - 07:45 o sen hinner jag inte äta riktigt igen förräns 12 tiden. Sedan om man slutar 16 så hinner jag inte äta där imellan heller. Man kanske ska ta med sig en protein shake o några bananer
.
Grymt gott och smidigt. 3-pack på willys 24kr p-k-f = 19/4/6 per 100g.
325IM ala M3 - Turbo
325IM 4dr Turbo =)
Gixxer 1000 k8
325IM 4dr Turbo =)
Gixxer 1000 k8
HahaploNe30 wrote:Ser att bullen redan har tipsat lite men måste tillägga tonfisk i tomatsås!Wiic wrote:Tack för ett kanon inlägg!. Det som är så dumt är att jag hinner inte äta som man ska på förmiddagen då jag pluggar. Utan äter mellan 07:15 - 07:45 o sen hinner jag inte äta riktigt igen förräns 12 tiden. Sedan om man slutar 16 så hinner jag inte äta där imellan heller. Man kanske ska ta med sig en protein shake o några bananer
.
Grymt gott och smidigt. 3-pack på willys 24kr p-k-f = 19/4/6 per 100g.

Mvh
E30 M50.
Smakar dock skitploNe30 wrote:Ja kvarg är en gåva från ovan!!!!
Blir alltid 500g morgon och 500g som kvällsmål.

Så jag blandar kesella lätt, tonfisk, lite majonnäs, Rödlök och salt och peppar efter smak!
Bam så har du en jättegod tonfiskröra som är proppad med protein

Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Träning VS förkylning? När skall man inte träna och hur länge ska man hålla upp?
Jag brukar träna om man är snuvig och lite hostig men så fort jag har ont i halsen så får det bli vila!
Denna veckan har jag haft halsont och snuva som är seg som satan plus att det känns som att jag har 40graders feber trots att den låg på 35,7 i morse... Och det kryper i kroppen direkt även om jag bara kör ett pass i veckan!
Jag brukar träna om man är snuvig och lite hostig men så fort jag har ont i halsen så får det bli vila!
Denna veckan har jag haft halsont och snuva som är seg som satan plus att det känns som att jag har 40graders feber trots att den låg på 35,7 i morse... Och det kryper i kroppen direkt även om jag bara kör ett pass i veckan!
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Det är bra som du gör, sålänge det håller sig i näsan är det lugnt.. Men vandrar det ner i halsen så skall men ta det lugnt tills man är frisk igen.Rsjerry wrote:Träning VS förkylning? När skall man inte träna och hur länge ska man hålla upp?
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
Nu har jag ändrat schemat lite, ser detta bättre ut? Går det att få bättre?
Måndag - Rugby + mage
Tisdag - Bröst, triceps
Onsdag - Rugby
Torsdag - Vila
Fredag - Axlar, mage
Lördag - Vila
Söndag - Rygg, biceps
Beställde 8kg gainer och eaa-xx tack vare dawe. Har även lagt om kosten rejält och käkar riktigt bra nu enligt mig själv. Blir spännande dethär
Måndag - Rugby + mage
Tisdag - Bröst, triceps
Onsdag - Rugby
Torsdag - Vila
Fredag - Axlar, mage
Lördag - Vila
Söndag - Rygg, biceps
Beställde 8kg gainer och eaa-xx tack vare dawe. Har även lagt om kosten rejält och käkar riktigt bra nu enligt mig själv. Blir spännande dethär

Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
- Sjögren Racing
Katastrofäta var det väl inte riktigt men...Grefven wrote:Om du konsekvent får i dig mer och inte bara ibland så kommer du märka resultat ganska snabbt. En person som går från en kost med väldigt lite protein och även ett litet totalt intag och sedan börjar äta helt rätt för muskeltillväxt syns det snabbt på._2499 wrote:
Maten är väldigt kraftfull. Det är den som gör skillnaden.
(menar inte att just du skulle katastrofäta tidigare)
Frukosten var väl aldrig något vidare, målet mitt på dagen var bra, men nu ännu bättre. Byter ut en del av pastan/potatis/ris eller vad det nu serveras mot grönsaker och kött. Innan träning blev det kanske någon macka ibland. Nu försöker jag få i mig något vettigt, idag blev det två ägg + macka med kvarg och kalkonbröst. Efter träning tar det en stund innan jag får i mig käk, och där tänkte jag trycka ner lite gainer så jag slipper stressa med dusch och matlagning. Vettigt?
Hur tycker du schemat blev?
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se