

mina två slavar


gick fint att slipa med ståltrissa på vinkelslipen



fick en del gjort iaf! de tråkiga med att slipa är att all rost man inte vill ha kommer fram

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
yes! de e det viktigaste!OldBeemer wrote:Garage slavar är viktigt!
om du betalar bra såBmw*Alex wrote:hyr du ut dom där elle ?
mvh
Okej! de e riktigt kul att hålla på och fixaxravald wrote:Jag håller på med precis samma sak!alltså fixar till en e30. Dessvärre står mitt projekt stilla pga utrymmesbrist =/
ja de kanske är såerikjakan wrote:Nu "vet" jag inte, men dem måttbeställer man väl till det man ska ha?
Bäckis borde veta, pma..
okej! tack så mycket för tipsetJonasH88 wrote:Jag måttbeställde sviktstålsaxlar till min Z3M bakvagn ifrån mannerfeldts mekaniska. Skickade honom en std axel, så kom det 2 nya på någon veckaJag kör med E34 innerknut(mot diffen) och Z3M ytterknutar.
De som ppf säljer har andra mått har jag för mig bäckis sa då.
Bygg om ytterknutarna till m5/E34 med, så kan du skänka mig Z3M ytterknutarna sen(är omöjliga att få tag i lösa)Nordas wrote:okej! tack så mycket för tipsetJonasH88 wrote:Jag måttbeställde sviktstålsaxlar till min Z3M bakvagn ifrån mannerfeldts mekaniska. Skickade honom en std axel, så kom det 2 nya på någon veckaJag kör med E34 innerknut(mot diffen) och Z3M ytterknutar.
De som ppf säljer har andra mått har jag för mig bäckis sa då.då blir de nog att handla Z3M bakvagn nu då!
mvh Andreas