Jag har mitt företag, min gård, mina andra 4 bilar och en helvetes massa mer försäkrat där så nej inte alls omöjligt.Zwofurti wrote:Helt omöjligt att du har den på dig själv då.Burn0ut wrote:Jag är 20 och betalar 8000 för en M3 E46TurboRobban wrote:ja m3an är ju inte direkt billig i försäkring allafall, en m3 e36 skulle kosta mig 74,000 om året me helförsäkring, iofs är ja bara 19 men endå, den är dyr.
Köpa bruksbil..
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Porsche 996 GT2
BMW 1602
BMW 2002
Mazda RX-4
Volvo 245 med V8
BMW 1602
BMW 2002
Mazda RX-4
Volvo 245 med V8

328i skit slööö bil egen erfarenhet 328i E36/coupé/touring.
m3 bra bil kostar inte så mycket i försäkring i finland inte, ganska myket billigare mot sverige(försäkringen) min lilla bror har en så jag har det på klart. M3 E36 /coupé/sedan
540i suger bränsle som fan säger 2 kompisr till mej som har dom så dom ska jag inte säga annat en vad dom har sakt uteslutet med den. 540i e39 /sedan/touring
m5 den kan du köpa också men skulle föredra m3 istället för .M5 e34 /sedan/touring
mina åsikter iallafall!!! mvh
m3 bra bil kostar inte så mycket i försäkring i finland inte, ganska myket billigare mot sverige(försäkringen) min lilla bror har en så jag har det på klart. M3 E36 /coupé/sedan
540i suger bränsle som fan säger 2 kompisr till mej som har dom så dom ska jag inte säga annat en vad dom har sakt uteslutet med den. 540i e39 /sedan/touring
m5 den kan du köpa också men skulle föredra m3 istället för .M5 e34 /sedan/touring
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
- Overcharged
Ja men så kan du ku inte jämföra, hur många tror du har så mkt försäkrat?Burn0ut wrote:Jag har mitt företag, min gård, mina andra 4 bilar och en helvetes massa mer försäkrat där så nej inte alls omöjligt.Zwofurti wrote:Helt omöjligt att du har den på dig själv då.Burn0ut wrote: Jag är 20 och betalar 8000 för en M3 E46
skulle du bara försäkra m3:a på texfolksam så 3 lök i månaden iaf.
har kört nu några dagar.. Bil känns hur skön som helst. Lagom mycket effekt i den och såå.
Förde fronten på målning idag borde få den på torsdag eller fredag. även dimljus hörandes till den..
Så i helgen borde det komma nån bild.
Förde fronten på målning idag borde få den på torsdag eller fredag. även dimljus hörandes till den..
Så i helgen borde det komma nån bild.
Last edited by smaid on 10 Mar 2007, 22:06, edited 1 time in total.
- Overcharged
540.n går riktig billigt i förhållande till vad det är!PaparaZZi wrote:
540 suger bränsle som fan säger 2 kompisr till mej som har dom så dom ska jag inte säga annat en vad dom har sakt uteslutet med den. 540i e39 /sedan/touring
4L v8 och automat. Dessutom en tung bil..
Vet flera mer "accepterade" svenson bilar i omgivningen som hinkar i sig samma om inte mer med betydligt mindre "körglädje/effekt"
ex: Volvo 850
Audi v6
o några till..
Om du tycker 540 är törstig, prova föda en M5 e34. Inte billigare iaf..