haha ja billiga attköra med samt billig att försäkra stämmer inte in på en 540 direkt. svindyr att försäkra och ganska mkt soppa vill den ha, men det är detvärt=)
som bruksbil hade mitt val direkt blivit e39an...har en sådan här hemma, med rätt fälgar ser den ganska het ut och dem är riktigt bekväma att åka i, köra...
ja m3an är ju inte direkt billig i försäkring allafall, en m3 e36 skulle kosta mig 74,000 om året me helförsäkring, iofs är ja bara 19 men endå, den är dyr.
utan att tveka så hade jag valt 540'in.. brukar kryssa runt med en 540 touring -02 med automatlåda.
visst är den lite tråkig att försöka bromsa fast och leka med, men efter landsväg och 'normal körning' inne i stan så är den toppen.
sen så är den inte så tråkig att köra med heller, trost att det är en familjetouring.
TurboRobban wrote:ja m3an är ju inte direkt billig i försäkring allafall, en m3 e36 skulle kosta mig 74,000 om året me helförsäkring, iofs är ja bara 19 men endå, den är dyr.
Jag är 20 och betalar 8000 för en M3 E46
Porsche 996 GT2
BMW 1602
BMW 2002
Mazda RX-4
Volvo 245 med V8
TurboRobban wrote:ja m3an är ju inte direkt billig i försäkring allafall, en m3 e36 skulle kosta mig 74,000 om året me helförsäkring, iofs är ja bara 19 men endå, den är dyr.