Film: X-ice - En film om hur man överlever vintern!

Här lägger vi upp bilder och filmer på våra och andras fräna bilar mm.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Nisse977

Post by Nisse977 »

Sony Vegas Platinum 10 va?

Himla kul att se en bra gjord film :) !!

Har själv köpt mig en GoPro HD Motorsport och kör med samma redigeringsprogram, tyvärr är det nog skit bakom spakarna, men man får öva lite så blir det säkert bättre! Blir ju inspirerad av din film!
Nils Ljung
BMW 325i -87 banpreppad
Smidd 2,7l M20 med
Precision Sc6162 a/r 0,63
606Hk / 809Nm på hjulen
Keepan

Post by Keepan »

Nisse977 wrote:Sony Vegas Platinum 10 va?

Himla kul att se en bra gjord film :) !!

Har själv köpt mig en GoPro HD Motorsport och kör med samma redigeringsprogram, tyvärr är det nog skit bakom spakarna, men man får öva lite så blir det säkert bättre! Blir ju inspirerad av din film!
Sony vegas 10.0 pro är det jag använder, säkert är dem väldigt lika. När man lekte runt tidigare så satt man i Vegas 4.0 och tamifan, dem inte ser likadana ut fortfarande med nästan exakt samma funktioner vad jag kommit fram till.

Hojta till om du behöver hjälp med skiten nångång, nada problemas

btw, det här med filmkameror är nog den bästa investeringen jag gjort, fan igår fick jag åka med i en racemoddad m3 e36 med isdäck, en mitsu evo 7-8 kanske med isdäck o en runda i nyaste subaru impreza sti. Inte illa på några timmar :D
Glider E30 Touring -89 M20B27
Keepan

Post by Keepan »

D-Jetronic wrote:Coolt. Vad heter låten i del 2 ?
Står i sluttexterna men är Guano Apes - Quietly
Rsjerry

Post by Rsjerry »

Det programmet skall inhandlas, är sjukt less på moviemaker :roll:

Kommer det fler filmer eller?? :D
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
Keepan

Post by Keepan »

Rsjerry wrote:Det programmet skall inhandlas, är sjukt less på moviemaker :roll:

Kommer det fler filmer eller?? :D
Ja moviemaker går ju inte till historien för att va de roligaste programmet :wink:

Varnar dig dock för att du måste ha ett jävulskt tålamod i början för att komma in i programmet, finns en och annan valmöjlighet om man säger så :lol:

Självklart ska det komma mer men tidigast om 1 månad kanske, samlar material än så länge. Har ni föresten någe videos därute som passar in i temat o vill va med i nästa film så hojta till!
Post Reply