Sony Vegas Platinum 10 va?
Himla kul att se en bra gjord film !!
Har själv köpt mig en GoPro HD Motorsport och kör med samma redigeringsprogram, tyvärr är det nog skit bakom spakarna, men man får öva lite så blir det säkert bättre! Blir ju inspirerad av din film!
Film: X-ice - En film om hur man överlever vintern!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Sony vegas 10.0 pro är det jag använder, säkert är dem väldigt lika. När man lekte runt tidigare så satt man i Vegas 4.0 och tamifan, dem inte ser likadana ut fortfarande med nästan exakt samma funktioner vad jag kommit fram till.Nisse977 wrote:Sony Vegas Platinum 10 va?
Himla kul att se en bra gjord film !!
Har själv köpt mig en GoPro HD Motorsport och kör med samma redigeringsprogram, tyvärr är det nog skit bakom spakarna, men man får öva lite så blir det säkert bättre! Blir ju inspirerad av din film!
Hojta till om du behöver hjälp med skiten nångång, nada problemas
btw, det här med filmkameror är nog den bästa investeringen jag gjort, fan igår fick jag åka med i en racemoddad m3 e36 med isdäck, en mitsu evo 7-8 kanske med isdäck o en runda i nyaste subaru impreza sti. Inte illa på några timmar
Glider E30 Touring -89 M20B27
Det programmet skall inhandlas, är sjukt less på moviemaker
Kommer det fler filmer eller??
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
Ja moviemaker går ju inte till historien för att va de roligaste programmetRsjerry wrote:Det programmet skall inhandlas, är sjukt less på moviemaker
Varnar dig dock för att du måste ha ett jävulskt tålamod i början för att komma in i programmet, finns en och annan valmöjlighet om man säger så
Självklart ska det komma mer men tidigast om 1 månad kanske, samlar material än så länge. Har ni föresten någe videos därute som passar in i temat o vill va med i nästa film så hojta till!
Glider E30 Touring -89 M20B27