PaparaZZi wrote:ähhh va faaan skit i tjejen du har ju en bil att sköta om du kan så satsa mera tid i garaget istället skulle jag få samma chans som du att dumpa ludret jag bor me skulle jag gjöra det men det går inte när man har en liten gullig dotter(4år) att ta hand om, men skit i henne fixa bilen i stället mycket bättre tro mej alltid när min tjej och jag är på kriks stigen tar jag min dotter med mej och sticker till garaget mycket lungnare så och lilla tjejen lär sej om bilar (positivt) hehehe nää va faan rykk upp dej va faan dehär är livet luder och sprit och BMW förståss
haha, läste ditt inlägg igår när jag satt i bilen. kunde inte låta bli att le brett

jag hoppas verkligen att det inte är så illa att du kallar henne för 'ludret' och gärna hade stuckit om det inte vore pga dottern.
Krillian wrote:Synthetic wrote:Zwofurti wrote:
Låter mer som ett dålig raggningsknep

haha, vet inte hur jag ska tolka det där

hahahah.. men va ni ska vara roliga då
jag raggar inte

nä men vill snacka å sånt så adda den bara

står väl på min profil

hehe, hoppas du inte tog illa upp

tack för erbjudandet och ta inte det här personligt, men jag är inte den sortens kille som surrar om mina kärleksbekymmer i detalj med okänt folk. har fått väldigt svårt att lita på folk genom åren, så jag håller ett hårt tag om mina nära vänner som finns runt mig.
men tack ändå!
Ronta wrote:Vad du än gör svansa inte efter henne och bete dig som en loser. Får hon smak på det så kan du ge dig fan på att hon kommer att utnyttja dig SÅ hårt. Skit i henne och låtsas som att du inte bryr dig, dra över nån brud som tidsfördriv. Sen kommer hon garanterat krypandes på sina bara knän och gör allt för att du ska ta henne tillbaks. Nu beror iofs det lite på vad som egentligen har hänt, har du haft gruppsex med hennes 3 bästa väninnor kanske det inte funkar så bra. Aja du hajjar hoppas jag.
Jag försöker låtsas som att hon inte finns, inte tänka på henne, inte höra av mig till henne etc. Det är svårt, men vadfan det ska gå.
Antingen så får hon höra av sig och försöka lösa det här, eller så får hon hitta någon annan. Men jag tänker inte vänta hur länge som helst.
Jag har inte riktigt haft gruppsex med hennes 3 bästa vänninor, det hela började bara som ett litet gräl om egentligen ingenting. Vi båda hade väl en sån där dålig morgon som sen urartade till världskrig ungefär
Tack alla för era svar och kommentarer!
Men jag saknar fortfarande direktlänkar till roliga klipp

Youtube, Streetfire, vidilife med flera har x antal filmklipp och de flesta suger hårt imo. När jag har bläddrat runt och kikat på kanske 20 klipp så är det väl endast 2-3 som var värda att se.