KDR RACING E30 10,34 226 kmh ny bild sid 4... 4 sale
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- KDR RACING
- KDR RACING
tack ska du ha, jo nian hoppas jag med på men de e inte lätt utan dopad motor, jag vägrar att åka 2,7... nya däck så kanske de inte spinner så mycket haha då kommer 9anFear This wrote:gick riktigt hårt när ja såg den på strippen i somras, grattis till bra tider å hoppas du knycker 9an nästa år! va kul å snacka lite skit åxå..
mvh johan
KDR RACING
- Overcharged
KIM !!!!
vart är bilderna ?
en tråd utan bilder är som en bmw utan turbo.. de går bara inte
fixa.. du kan få bli sponsrad på utrymme av mig.. messa. eller msn.
karel.silha@hotmail.com
tja..
ps. kolla insuget.
vart är bilderna ?
en tråd utan bilder är som en bmw utan turbo.. de går bara inte
fixa.. du kan få bli sponsrad på utrymme av mig.. messa. eller msn.
karel.silha@hotmail.com
tja..
ps. kolla insuget.
- KDR RACING
- KDR RACING
tack. jo med lite mer grepp så ska de nog gå, sen ska jag sparka i lite mer mos i moroten oxå hehexelerator wrote:kul att du hittat hit oxo ..
tycker som johan me.. gick som fan i sommras.. synd bara att du inte satte 9:an vid årets sista race på tullinge..
men den kommer säkert nu till sommaren
KDR RACING
KDR RACING wrote:tack. jo med lite mer grepp så ska de nog gå, sen ska jag sparka i lite mer mos i moroten oxå hehexelerator wrote:kul att du hittat hit oxo ..
tycker som johan me.. gick som fan i sommras.. synd bara att du inte satte 9:an vid årets sista race på tullinge..
behövs det inte värre kolvar då?
- KDR RACING
_Kalle_ wrote:KDR RACING wrote:tack. jo med lite mer grepp så ska de nog gå, sen ska jag sparka i lite mer mos i moroten oxå hehexelerator wrote:kul att du hittat hit oxo ..
Ähh ! Dom där ska väl palla 400hk
KDR RACING
KDR RACING wrote:_Kalle_ wrote:KDR RACING wrote:tack. jo med lite mer grepp så ska de nog gå, sen ska jag sparka i lite mer mos i moroten oxå hehexelerator wrote:kul att du hittat hit oxo ..
Ähh ! Dom där ska väl palla 400hk
Jo, per cylinder