Bmwandreas wrote:Nu har vi nyss gjort något grymt Vi har kopplat in 2st pwm utgångar till orig bränsleåtgångsmätare. Så vid 1 bar ladd står den på 1.0 och 2 bar 2.0 .Coolt va
Coolt! Elpyssel är kul Funderade på det men det blir M3 hus ist.
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
Detta låter ju STRÅLANDE!!!!! jag som ska köra m50 och vipec! men jag är fortfarande lite delad ang om jag ska köra vanos eller ickevanos! vad tycker du?
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Hansa wrote:Detta låter ju STRÅLANDE!!!!! jag som ska köra m50 och vipec! men jag är fortfarande lite delad ang om jag ska köra vanos eller ickevanos! vad tycker du?
Vanos ger bättre register. Men du lär ha varvstopp vid 6500 rpm med standardfjädrar.
rätta mig om jag har fel, men ni behåller hela originalhärvan och klipper av kontakten till originalboxen och sedan löder kablarna på rätt pins på en vipec kontakt?
Hansa wrote:Detta låter ju STRÅLANDE!!!!! jag som ska köra m50 och vipec! men jag är fortfarande lite delad ang om jag ska köra vanos eller ickevanos! vad tycker du?
Vanos ger bättre register. Men du lär ha varvstopp vid 6500 rpm med standardfjädrar.
Jag ska byta fjädrar oavsett om jag kör vanos eller ickevanos!
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005